Olika sorters snäckor
Var inne nu på Arken och kollade runt lite och då visade killen ngt som hette ngt med gul elefant, man försöker lägga på minnet men det försvann ju fort…. Den var svart med gul kropp.
Ngn som vet vad jag menar?
Tänkte även kolla om ni kan komma med andra förslag på snäckor man kan ha ihop med mina äpplen?
http://www.zoopet.com/skaldjur/skaldjur.php?NR=42 menar du den?
Posthorn är ju fina annars :)
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk
Kan va den, blir osäker då den i butiken var helsvart i skalet.
Ja posthorn är oxå vackra, men tänkte om ni hade andra förslag oxå :)
Ja det finns ju äppelsnäckor o posthorn =)))äppelsnäckor ä väääldigt vackra o roliga =)) de är flockdjur =))) posthorn ä me fina o mycket bra algätare ==)))
MVH Malin
Snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
med gul elefant så menar du nog Tylomelania sp. såg på fisklistan att den kallas för elefant guld med
http://www.interaquaristik.de/images/gross/11881-Orange-Tylomelania-Tylomelania-sp.-orange.jpg
#4 faan va snygg<3<3
Ha de gött
#4 PRECIS, den var det jag kollade på :)
Såna är nu beställda!
förstog att det var en sådan som du kollade på när det var elefantsnäcka det handlade om
Snygga!
#4, det är ju samma som jag länkade bara en annan färg av den.. :P
#9 fast ts ville ju se den färgen på snäckan som h*n såg i affären så att h*n var säker på att det var samma snäcka h* n fick nfo om ;) Iaf som jag uppfattade det…
Hehe ja fast det trodde jag var underförstått? :P Det var ju elefantsnäcka jag länkade och snäckor kommer ju som sagt oftast i olika färger 
#10 Stämmer, den du länkade till var precis en sådan jag såg i butik, man kan ju lätt bli osäker när man ser en annan färg.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
en kul film på dom :D
HIHIHI vilket kelande =)))
Snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se ;)
Ha de gött
#13 Tycker mest det ser elakt ut, ägaren har ju ställt upp dem så och man ser verkligen hur de kämpar för att ta sig ner till botten igen….
Håller med #15…
Ja jag ska inget säga ,kan inget om dessa vackra varelse /=
Snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se
Ha de gött
#17 Men om ni tänker er dessa snäckor, hur ska de kunna ställa sig upp så själva, det går ju inte…. Det står ju även ngt om straff i beskrivningen.
Nej tycker bara synd om dem 
Det är några i akvarieföreningen jag är med i som har dessa o de ska tydligen äta en del växter så därför har jag struntad i den, de är annars oerhört vackra.
#19 Jasså? Ajdå, trist…..*mutter*, de är iallafall beställda nu och jag ser fram emot att få hem dem, äter de upp mina växter så får det väl vara så…..
Ja de är jättefina de finns ju i en del färger.
Ja de ä ju vackra =)) o man kan bygga vackert me sten valesineria brukar va en tålig växt ;)
Snäckor snäcko snäckor www.familjensnygg.se ;)
Ha de gött