Jaaa Äntligen!!! :D
Igår morse va jag och tittade i mitt akvarie och min Dvärggurami hane har byggt skumbon varje natt i förevigt känns det som, men igår så fick jag till min förvåning syn på något annorlunda.. Har aldrig haft fiskar som lagt rom så jag blev väldigt förvånad! Och när det känns som alla säger att det är svårt att få guramis att lägga rom.. Och nu har jag massa mini yngel i akvariet och jag är så hiiimla glad!!! Ville bara informera :D
haha Grattis ! =D
"Första gången " yngel är alltid jättekul =D
då vet man att fiskarna värkligen trivs =))
** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **
Ja, för jag var rädd att dom inte gjorde det ^^ Nu har jag ett problem dock och det är att jag inte har någonstans att ha dom när dom växer till sig xD
hehe shoppa shoppa nytt akvarium =D
hehe om du har lite stram ekonomi så kan jag tipsa om en/flrea platser man kan hitta akvarium för struntsummer .
2nd hand affärer eller varuförmedlingar har jag hittat 3 av mina (112 , 200, och 76 liters )
och de var så bra priser så man nästan gjorde på sig :P
fattig arbetslös så nästan samma sits med några tusen i månaden ^^,
Oj okej! finns det någon online sida möjligtvis?
Bild? ;)
hmm vet inga hemsidor men finns desa affärerna i lilla karlshamn borde det finnas i stockholm ;]
34ran s fynd (pingskyrkan) röda korset (välgörenhet) och 5 varuförmedlingar som alla är privatdrivna =)
tänkte på sånna 2nd hand affärer =)
oftast har de ju inga hemsidor men de är bara springa ut och leta ;]
#7 Har tyvärr ingen bra kamera :( Men ska se om jag kanske tar hem nån kamera från skolan o fotar lite :)
#8 Bor ju i Göteborg tyvärr :P