Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettreptilhörnan
Läst 2578 ggr
-Cissi-
0

Yey räk bebbar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kollade i akvariet här om dagen och upptäckte att en av mina nya räkor bar på rom =) jag blev så grymt glad och jag tog kort på den och dan efter så såg jag den igen och tog kort på den men sedan så kollade jag på korten och märkte att det inte var samma räka så då hadde jag två som bar på rom =) men igår såg jag 3st samtidigt som bar på rom så YEY Skrattande och jag har bara haft dom i ca 3 veckor

Bifogar en bild på en hona där man ser romen =)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

oh-la
0

grattis! det är så himla kul när de trivs så bra att det blir räklingar :D täck pumpen eftersom den annars brukar vara den vanligaste orsaken till massdöd bland räklingar. köp gärna ett yngelfoder i småsmulor som du kan stödmata småttingarna med. själv har jag för tillfället 4 honor med rom. räklingarna beräknas vara i graderna S-Golden. har en SS-hona med rom också som ska bli himla spännande att följa :)

MiniAndMe
0

Grattis!Skrattande

-Cissi-
0

Tack Skrattande det ska bli kul, hoppas att dom överlever bara =)

Pumpen är föresten iklädd en fin fin nylon strumpa nu "det ser lite kul ut"

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Johannana
0

vet att jag är lite efter i tiden här men va dgör man då räkorna börjar yngla av sig och karet blir fullt? Äter upp dom fullvuxna? :P

ivanhoe81
0

de vuxna ska inte röra ungarna

Johannana
0

…nej det var inte det jag menade utan om det bara blir fler och fler räkor i akvariet måste det ju nån gång bli fullt. Och vad gör man då med alla dessa räkor i akvariet?

ivanhoe81
0

oki är lite trött så jag fattade fel, antagligen så kan du sälja eller skänka bort en del

Dodat
0

#6 hyr en lokal och köp en massa ställningar med akvarium :D

// Dodat :)

Stoodyear
0

Sälj?