Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettsjukdomar
Läst 2885 ggr
smiletjejen
0

svärdbärare

jag har en svärdbärare som verkar vara handikappad. såg idag att där inte är någon bakfena alls. men den simmar som vanligt o så och äter som den ska men ser ut som den fastnat nånstans o typ skalat av bakfenan. tänkte bara kolla om det är någon sjukdom eller vad. hittar inget om det. Men tror den fastnat nånstans men var vet jag inte.

Vill inte låta hon lida men vill gärna veta om det finns någon som har vatt med om detta.

Vill någon hjälpa mig med detta.

[Sarah E]
0

Bild är alltid bra, lättare att se vad som kan vara fel då.

smiletjejen
0

Ja tyvärr kan jag dock inte ta då hon simmar som fan o hinner inte fota. Men ska se om jag hittar någon bild eller kan se om jag kan försöka fixa någon under dagen. Men hon har ingen bakfena alls. och hon är helt typ "avskalad" precis som hon fastnat i något o skalat av bakfenan.

smiletjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är en bild. Tyvärr kan jag inte få en bättre bild då hon simmar runder hela tiden. tkr så synd om henne.

Lamina
0

Hmm… Om det är så illa som jag tycker det ser ut att vara skulle jag ta bort henne. För det ser verkligen hemskt ut… Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

smiletjejen
0

Lamina ja jag tänkte jag ska göra det. Ville bara kolla ordentligt med här inne. Men jag ska ta bort henne. tkr verkligen inte det ser bra ut. Men tack för svaret. Nu ska jag försöka få tar i henne.