Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1159 ggr
Elenih
0

Guppyhane skänkes akut!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är min guppyhane helt ensam i sitt akvarium. Hans bästis dog igår och jag tycker väldigt synd om honom. Han är fullt frisk och väldigt aktiv (därav bilderna) han har en fin blå/grå färg och har en stor fin fena.Jag bor i tensta men är villig att mötas upp i tex t-centralen, flingfoder medföljer.

elenihadjipetrou.blogg.se

Elenih
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till

[Sarah E]
0

Du ska inte köpa en till då? Glad

Elenih
0

Har funderat på det men jag vet inte. Började med 5 och 4 har ju dött.. Men tjejerna var nog sjuka redan från början. blir så ledsen när de dör klarar nog inte av det. Plus att jag fick reda på att jag är gravid så jag kommer nog inte ha tid med alla djur (har hamster och flera kampfiskar också)

[Sarah E]
0

Åh, grattis! Vad roligt! Graviditeten alltså :)

Jag det är svårt med Guppy har jag förstått. Det verkar bero på var man köper, eller rättare sagt hur/var de är uppfödda.

Jag kan inte ta honom heller tyvärr…kanske du kan lämna tillbaka till affären om ingen annan vill ha honom. Jag tror att många kanske känner sig lite osäkra då de andra verkade sjuka och dog. Jag menar, ifall det smittar…

Hoppas det löser sig!Glad

Elenih
0

Ja tack :) Vi får se.. Affären tar ej tillbaka dem. förstår det men han verkar helt frisk. Vi får se hur det blir..

Lamina
0

Synd att du bor så långt bort. Syster skulle nog gärna tagit emot guppien till sitt kar där det bara går 2 honor nu som, enligt henne, "inte får några yngel längre och försvinner bland dom andra fiskarna -.-".

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?