Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettmalar
Läst 896 ggr
idaaforsling
0

Förslag på mal sökes

Jag har ett 400 liters kar som nu söker malar, gärna bra algätare men inget måste. Vill inte att dom ska vara så skygga att man aldrig ser dem.

Några förslag?

[Tassy]
0

gibbiceps Glad

idaaforsling
0

Jag har en sådan men har hört att dom är ganska skygga? Har inte sett till min så himla mycket heller.

Men den kanske blir tuffare med tiden?

[Tassy]
0

Jag vet inte, min är en riktig tuffing iallafall. Samma med min L134 som alla säger ska vara omöjliga. Jag ser min i princip 24/7.

GuUuLd
0

Gibbis brukar inte vara skygga!

#3 Våra L134or är väldigt skygga, de visat sig sällan men vi kan se dem ändå om vi vill. Våra L046or som var väldigt skygga förut är dock inte det längre så det är kul :)

En malnörd vi känner säger att om de börjar vara framme och visar sig mycket brukar det för det mesta vara nått fel på dem, men jag tror inte det är fel på alla våra zebror. Däremot hade faktiskt han en mal som börjat visa sig en del den senaste tiden (En L168) vi såg det själva när vi var hemma hos honom i onsdags, den var dock död några timmar senare..

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

[Tassy]
0

Min lilla fetknopp ser ytterst välmående ut hehe Tungan ute

Vad kul att zebrorna är framme!

[hejhejnaffy]
0

Mitt förslag är en Ancistrus =)¨

Min är inte skygg och äter en massa alger =P

fiskargrabben
0

#6 De lite äldre ser man aldrig…

#0 En pleco?

ebba01
0

Hej!

Bor du i Stockholm? Du kan få två stora fina malar. De behöver ett större akvarium. De är inte så skygga, de syns ofta. De är brunprickiga och ca 30 cm.

Hör av dig om du är intresserad: maria.samuelsson@yahoo.se

Mvh

Maria

idaaforsling
0

Jag bor tyvärr inte i närheten av Stockholm, tråkigt. Jag hade gärna tagit emot dom.

Mvh Ida