Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettlabyrintfisk
Läst 2170 ggr
Hilevij
0

Kampfiskyngel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjao! Täntke presentera mina kampfiskyngel här. Har en orange/cambodian kull och en multicolor/pineapple kull igång, både på ca 7 veckor. Har nyligen tagit lite bilder på multicolor/pineapple kullen. Har me bilder på bloggen: http://hilevijbettablogg.blogg.se/

Banankaka320
0

ÅH! Söta :D

Hilevij
0

Tack :D

Elenih
0

Älskar din blogg!

elenihadjipetrou.blogg.se

Hilevij
0

#3 tusen tack! Det är kul att veta att någon läser den :]<3

Elenih
0

Haha, söta yngel också. Du lyckas verkligen med bilderna! ;)

Hilevij
0

haha, kan säga som så att jag får radera nästan hundra bilder för att få ett par ens dugliga bilder när det gäller fiskbebisarna x) men tack :D

Hilevij
0

Blev sugen på att lägga ut lite fler bilder här på bebisarna.

Hilevij
0

Alla bilderna i tråden här har änsålänge varit på multicolor-kullen (inklusiv denna)

Hilevij
0

Så nu kommer det lite bilder på den orange/cambodian kullen. Kan lika gärna kalla den för cambodian/gula kullen, för det är vad ynglen verkar få för färger.

Hilevij
0

Och störstingen i denna kullen, en urtjusig liten cambodian-grabb. Jag kommer nog behålla någon cambodian, de gula och eventuellt några multicolors. Planerar också en kull på min turkosa plakat hanexmin royal blue hona som ser rakt av lila ut.

Elenih
0

Så söta! Men jag tycker ändå att den sista bilden på ditt senaste inlägg är bäst :D

Hilevij
0

den här? x]

Elenih
0

Ja precis! :) man vet inte om man ska skratta eller gråta av den söthet! Han(?) Ser ut att vara jätteförvånad : D #10 det tycker jag att du ska köra på det kommer säkert bli fina yngel!

Hilevij
0

Började skratta när jag läste din kommentar, för det har jag verkligen inte tänkt på, men det är ändå så klockrent xD

Jo men det blir nog faktiskt en sådan kull, så jag får lite mer färggranna fiskar i mina akvarier :]

Elenih
0

Hahaha : D kommer bli intressant att se både dessa växa men även kommande kull. Du får uppdatera när du har några till salu ! :)

Lindzen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur gamla är de nu? :)

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

Hilevij
0

#15 kommer lägga ut inlägg på bloggen med dem jag ska sälja när de har blivit lite större :)

#16 nu ska de vara 14-15 veckor tror jag. Jag vill gärna ha en lite långsammare uppväxt på mina kampisar så att dem kommer i ungefär samma storlek :)