Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettvilken-fisk
Läst 2027 ggr
[xhristoffer]
0

öronål

är det någon här som vet om det är vanligt att dom matvägrar mitt har gjort det i två dagar nu

[dynamitella]
0

Vad får den för mat? :)

JonteL
0

Nja, inte så vanligt. Kan vara så att den inte har vant sig vid omgivningen än.

Jonathan Lundin

Driver: www.bettasverige.n.nu

AngelicamedC
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min älskar köttbullar, så släng i en mammas köttebulle så är han nog glad igen :)

[xhristoffer]
0

#1 den får röda mygglarver har testast med oxhjärta men den åt inget av det heller

#2 okej ja det kanske är så men man blir lite orolig:)

#okej jag ska testa det :)

[dynamitella]
0

#3 Jag skulle säga leverpastej, men vågade inte :) Slår vad om att någon av oss blir utskällda för det sen.

Men mjo. Våra öronålar leo och baltazar fick köttfärs och leverpastej då och då. Farsan fick ju göra det, eftersom jag bara var 6-7 år gammal :)

(han matade också vår arowana på 30 cm med leverpastej från fingret, på fyllan, det var kanske mindre säkert)

[xhristoffer]
0

#5 okej varför skulle ni bli utskällda för det jag ska inte prova levande foder då ?

[dynamitella]
0

För att vissa (många) tycker att fiskar endast ska äta akvatiska djur :) Levandeföda är nog hundra gånger bättre :) prova det du.

[xhristoffer]
0

#7 det ska jag nog ta och göra tack :) för alla svar :)

sussa08
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 Alla testar vad de vill :) Men tyvärr finns det alltid folk på forum som bara tycker att "mitt sätt är rätt, ingen annans".

Jag försöker jobba efter våran Sajtvärd, KerstinL's plan att alla får göra på sitt sätt utan att bli hängd för det. Däremot ska diskussionen stå öppen!

Så länge alla respekterar varandra och hjälps åt i en trevlig diskussion så är alla välkomna med tips och ideer ^^ Sen behöver man absolut inte hålla med om vad som skrivs :)

#5 Tycker inte du ska va rädd att skriva det du tänker, är det någon som skäller ut dig så säg till för så vill vi verkligen inte ha vårat forum! :)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

[xhristoffer]
0

#9 det är rätt men nu har jag hittat hans mat räkor det älskade den :)

ErikaAndersson
0

testa med kokta ärtor, min ål älskar det!
Tryck bara ut dem ur skalet så det är lättare att äta :)

[xhristoffer]
0

# se där det ska jag pröva:)