Fototävling!!
Hej jag tänkte att jag skulle annordna en fototävling här på akvariefisk.ifokus. Tänkte att varje gång har man olika teman och ni lägger upp 1 bild per person här i detta forum och sedan fixar jag så ni röstar. Okej vinnarens bild kommer presenteras personligen och på första sidan. Skicka in er bilder nu så kommer jag att välja ut ca 7-10 bidrag till "final". Då kan ni pm:a mej eller skriva vilken ny röstar på i forumet nedan.Bilden ska självklart vara tagen på ditt akvarium och även djuren bör finnas med.
Tävlingens tema: Färger och bilden SKA vara tagen av dig och bilder som inte följer temat plockas bort. Bidrag ska vara inskickade senast den senast den 1:a April.
Har ni några frågor pm:a eller fråga i forumet!
allle3 har pm:at mig och frågat om han får ordna en bildtävling här på sajten. Jag har gett tummen upp, tycker det är jättekul att nån tar lite inititativ och hittar på aktiviteter till oss alla!!
Du/ni ska alltså ta ett foto på erat akvarium och det ska även vara akvarieinvånare med (behöver alltså inte vara just fisk). Den bilden som vinner kommer bli månadens bild och ligga uppe på sajten tills nästa månadsbild utses.
Ta många fina bilder nu och lycka till!!
// KerstinL sajtvärd
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måste det vara på akvariet? eller räcker det bara en närbild på en av invånarna?
Jag kan inte hur jag än försöker ladda upp bilder =(
Såg verkligen fram emot att få tävla lite :D
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Jag tycker det är okej med närbild om det följer temat och det var synd ni har säkert många fina bilder (:
Kan ju förklara mitt inlägg som nu är borttaget. Någon som inte står som Medarbetare eller har något med sidan att göra skriver om en tävling. Datumet 1:a april står i inlägget. I mina ögon är det väldigt lätt att ta det som ett tidigt aprilskämt. Det hade varit logiskt att någon talat om innan att något sånt var på gång.
Om någon håller i tävlingar så ska den självklart stå som Medarbetare för sidan. Annars blir i alla fall jag fundersam som nu. Hur gammal är alle3? Inte illa menat men man bör nog inte vara alltför ung med tanke på bedömning av bidrag i en fototävling. Ett bestämt antal bidrag ska det dessutom vara och inte svävande att ibland så och ibland så många. Så vem bestämmer vilka som ska vara med spelar in väldigt mycket. Man kan ju inte dessutom skicka in öppet så att alla bidrag syns. Det måste alltså vara information om hur man ska göra för att skicka in bidragen. Det går ju inte att ha bidrag synliga och sen ska någon välja bort några som redan syns. Från vilket datum till vilket som det går att rösta ska oxå vara bestämt innan någon tävling hålls.
Det här inlägget tas säkert bort oxå men något av det kan vara bra att åtminstone fundera på för att det ska bli seriöst gjort.
#8 Tror inte det är många som tror det är ett aprilskämt. Står väl ingen stans att tävlingar måste göras av medarbetare/ Sajtvärd?
Spelar det nån roll hur gammal han är? Menar vem som helst kan väl se om några foto är bra eller dåliga.
Tror tanken är att man ska skicka bilder här i tråden.
Tycker detta är seriöst gjort och kul med en tävling:) Men tråkigt att vissa ska skriva som dom gör, det förstör tävling tycker jag.
Jonathan Lundin
Driver: www.bettasverige.n.nu
Att jag tog bort din kommentar var för att jag förstod att det lätt att missförstå tråden.. ; )
Jag tycker inte det ska spela så stor roll vad man har för ålder för att få starta en tävling, det är ju ingen av dom "gamla" medlemmarna som hittar på ngt nytt.. Däremot bad jag personen i fråga om att skriva lite om sig själv på sin infosida och det har han gjort.
Sen är frågan om alla tävlingar måste vara superseriösa, är det inte bättre att det i alla fall händer nåt nytt än att allt ska vara regelrätt och precist??
Ge allle3 en chans att få prova det här, kanske han sen så småningom har "arbetat sig upp" till att få bli Medarbetare 

Ålder kanske är fel men att ha erfarenhet av till exempel fotografering är en fördel. Det vore ju synd om foton vem det än är som väljer råkar ta "häftiga" fiskar framför kvalitet. Hur röstar man till exempel? Ska alla foton få poäng och hur? Ska det man tycker är sämst få kanske 1poäng näst sämst 2poäng och så vidare? Någon måste ändå stå som vinnare även om tävling lite mer som kul grej.
Jaja, ska sluta med inlägg så inte blir "gnälltråd"
Vi kan starta om tråden… Man kan lägga in röstning i startinlägget så kan alla medlemmar få säga sitt.., den som då får flest röster på sitt foto vinner. Så fungerar det på andra sajter så det tror jag nog skulle gå här med. 
Jag låser den här tråden nu så kan jag och allle3 starta en ny tävlingstråd.