Förlåt alla!
Hej, tänkte bara be om förlåtelse om hur jag har varit här inne! menar inte att jag har varit elak utan att jag säkert har varit väldigt frågsam och hela tiden har frågat en jävla massa… läste nyss gammla trådar och gud vad jag frågar ut er, värsta polisförhöret ju!
Om det blir jobbigt eller om jag frågar för mycket på en gång så tveka inte att säga till! dock så var detta när jag var yngre (typ 12-13) och inte förstod bättre men ändå!
Så alla ni som har stått ut med mig som nybörjare och ny medlem här:
FÖRLÅT!
Känner mig dum som har varit så jobbig så skriver detta då jag har dåligt samvete för detta.
Ni får mer än gärna skriva här nedan om ni tyckt eller tycker att jag har frågat för mycket och varit jobbig!
Tack för er uppmärksamhet!
Akvariet
Nu har jag inget med det här att göra men om någon har blivit irriterad eller något så tycker jag det är konstigt. Klart du ska fråga saker, finns inget klokare när man är osäker. Visar att du vill lära dig, du bryr dig och vill göra det bästa för fiskarna.
Det är det som är det fina med forum! Och sen att det finns en sökfunktion, har du frågat mycket kanske du besparar någon annan besväret sen.. om man söker och hittar svaret på något man undrar över. 
Hej!
Alla dina frågor har säkert gett svar till många andra som undrat desamma.
God Jul!
Camilla www.appelsnackor.webs.com

jojo, men har ju varit så himla jobbig!:( fattar inte hur ni stått ut med mig!?:S
Var inte så hård mot dig själv :) Forum är till för att användas och det har du gjort väldigt bra helt enkelt, bättre att fråga för mycket än ingenting alls.

Du har inte gjort något fel, jag har gjort precis lika dant :P
Bara frågat och frågat hela tiden ;)
// Dodat :)
Haha alla gör det när de först hittar hit, man glömmer att man själv varit lika frågvis! Jag kan erkänna att jag vart irriterad, inte på att du frågade, men du startade flera trådar med samma frågor fast olika skrivet XD
Men, fråga ska man alltid göra när man inte förstår! Så du har absolut inte gjort nåt fel! :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#8 okej, då ber jag så mycket om förlåtelse! FÖRLÅT!
okej, då förstår jag… tack alla och förlåt alla!

Man ska inte skämmas eller må dåligt för att man ställer frågor, det är ju det forumen, bland annat, är till för och jag tror knappast att någon upplever dig som jobbig, akvariet. Jag anser att det är bra att någon håller igång forumet lite, tycker du inte? ;)
Som andra nämnt ovan är det ju jättebra med massa frågor och följdfrågor då andra läsare kanske undrar precis samma sak och då kan få tag på svaren (utan att behöva vara lika jobbiga som dig <--- nu skojar jag, hoppas jag att alla förstår det
).

okej, känns lite bättre nu när jag vet att inte så många har tyckt att jag har varit jobbig:)

Att fråga är att lära, att INTE fråga är att förbli dum!! Fortsätt fråga, det gör jag!! :D