Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: malar
Läst 3119 ggr
nikost
0

Ancistrusyngel, vad göra?

Tjena! Hittade idag ancistrusyngel i ett sällskapsakvarium. Har C. Panda, Kardinaltetror och 2 pakistanbotior. Vad göra? Ska jag låta dem vara och "survival of the fittest" eller ska jag försöka fånga i några och ha i en liten nätinsats? Vad kan jag ge dem för käk?

Tack så länge!

Niklas

sussa08
0

Låt dom bara vara :) Det kommer säkert fler snart också så det bästa är att låta de gå kvar

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

LoveYouSigne
0

Kan man inte bara ha den i yngelkassen och lägga i ngn algtablett? eller?;P

sussa08
0

Det ruttnar så fort, och så mycket äter de inte :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

kent
0

nej låt dom stanna i stora akvariet så växer dom fort….ancistrus har ett hårdt panser så dom klara sig.

grattis till dom små Skrattande

nikost
0

Ok, har haft dem fria i natt och det ser definitivt ut att vara färre än igår. Om de inte gömmer sig just nu…

GuUuLd
0

#5 Skulle nog tro att de gömmer sig, du behöver nog inte vara orolig. Skullle det vara så att en del gått åt så kan jag nästan garantera dig att ancistrusarna kommer leka igen.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Mikaela89
0

Har två kullar i mitt akvarium ÅÅÅÅ fy vad söta de är Skrattande

MalinJonsson
0

Va glad att vissa försvinner för de ynglar av sig som sjutton;)

Westis
0

Jag blev också överraskad för några veckor sedan, sv just ancistrusyngel :-)

De är så himla söta! Hoppas bara att jag lyckas "göra mig av" med de flesta. Annars blir ju akvariet överbefolkat!