Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettvilken-fisk
Läst 2208 ggr
zanrio
0

Äppelsnäckor?

Hej alla, brukar vara inne o kolla här på akvariefisk i fokus för jag älskar fiskar, men jag vet inte hur man tar hand om dem eller så, har heller aldrig haft några. Iallafall så är jag nyfiken på äppelsnäckor.:) Hur stort akvarium måste de ha? Är de lätta att ta hand om och hur länge lever de? osv! Berätta allt ni kan om äppelsnäckor!:D

zanrio
0

#1 tack:)

snailmilla
0

# Kul att du tipsade om min hemsida!

#2 Du kan även maila mig för fler frågor, ang äppelsnäckor.

camilla.thunberg@hotmail.com

Med vänlig hälsning

Camilla Thunberg

imsuchadiva
0

#3 ända hemsidan jag tycker är bra, där alla info finns, så självklart tipsar jag om din när någon undrar :)

zanrio
0

#3 okej;)

[hejhejnaffy]
0

mmmm camillas hemsida om snäckor är bara bäst!

[hejhejnaffy]
0

man ska ha minst två snäckor och  dom får minst va i ett 16 liters

zanrio
0

#7 okej, va bra:D Hade tänkt skaffa sen, men blir nog om några år när jag flyttat hemifrån då^^ Mamma o pappa tycker att det räcker med att vi har 1 häst, 1 hund och 2 st gerbiler.. de tycker inte ja.. xD

snailmilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 *Skratt* min mamma gav upp, mina djur ger familjen så stor glädje. Jag har 5st katter, 1hund, 1häst, 10st Koikarpar i damm, och alla mina akvarium såklart. Men de är klart det ska finnas plats, tid och ekonomi för det.

När du känner att det är dags för akvarium är äppelsnäckor iaf ett underbart liv i akvariumet!

zanrio
0

#9 haha:D Vad roligt:) Snygg bild… x) Men jaa.. ska försöka..:) De verkar vara trevliga iaf, Snäckorna då;)

[nadvard]
0

Gud vilken härlig bild! :D

[hejhejnaffy]
0

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kmmmmmmmmmmmmmmmml5jktttttttttt

zanrio
0

#12 ursäkta?:O