Brytit benet :/
Usch, jag åkte moppe utför ett stup, in i en en och massa stenar, bröt benet/knät. Hände i måndags, Igår så kom jag hem till mina föräldar för det blir mycket enklare för mig att bo här. Men mina fiskar får ju lite mer oregelbundet med mat och så :/ Vet ju att de klarar sig men man blir lite deppig när man inte får stå och beundra sina fiskar varje dag och hålla på och pyssla å ha sig. Min lillasyster har ju ett avarium men det är två vånigarna upp och det orkar jag inte gå :( Så det är tråkigt! Men min pojkvän är hemma då och då oh matar der oh tittar till den, sen kommer han och rapporterar till mig :)
Kommer inte få stödja på benet förän om 6-8 veckor, och det tar ca ett halvår innan det är helt återställt, inge kul :(
Usch! vad jobbigt. det måste ha gjort RIKTIGT ont!
#1 Njae, konstigt nog så gjorde det inte så jätteont i början, sägs ju att efter 20 min ska den riktigt smärtan komma, men jag kände inte att det började göra ont förän efter typ 2 timmar snarare :P
#2 okej, men varför åkte du moppe utför ett stup :S ?

Jobbigt, hoppas det går över snabbare :)
// Dodat :)
#3, det var inte precis med flit ;) åkte ner för en backe med en ganska skarp sväng, fick panik och förlorade kontrollen över moppen och åkte rakt fram istället :(
#4 Jo.. tack tack :)