Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettvilken-fisk
Läst 1585 ggr
CherryIce
0

Mina äppelsnäckor!

Har PRECIS fått mina äppel snäckor och det är så roligt! :D

Min favvo måste vara den lysgula :P men den lila är också fin :)

hihi ^__^

yemoller
0

Så tidig post utdelning du har … Väntar på 30talet posthorn och kanske 5st helenor, här brukar inte posten komma förän runt 14 tiden Skrikandes

CherryIce
0

Det är väl olika på olika platser :) Men hos mig brukar alltid posten komma runt 11 tiden Tungan ute

Men gud vad jobbigt att vänta ända till kl 2 Obestämd

yemoller
0

Har man oturen att jobba hemifrån en dag då man ska få paket så går dagen OTROLIGT sakta Tungan ute

Gratulerar till äpplena, stirra nu inte ut ögonen..det kan ta lite tid innan dom börjar röra på sej Oskyldig

CherryIce
0

Jag har stirrat nu lite på dem och det TAR verkligen tid! Dem rör sig knappt, men det kanske ändras snart Glad

yemoller
0

Kommer ihåg mina första, tog 3dagar innan dom rörde sig…Fick en att tro att dom var döda Foten i munnen

CherryIce
0

Oj hela 3 dagar?

Men den gula snäckan håller på att ha en brottsning match med gurkan. Men min lila rör sig fortfarande inte … Obestämd

yemoller
0

Har även hört om tillfällen då det tagit längre tid.

CherryIce
0

LÄNGRE TID? 3 dagar är väldrigt mycket för mig. Men hur kommer det säg att ded tar lång tid?

yemoller
0

Har hört en som fick vänta en vecka, det hör nog inte till vanligheten dock Glad

Antar att dom var lite skygga efter resan, varför det tar längre tid för vissa vet jag inte.

CherryIce
0

Jaha, okej. Min lysgula snäcka är inte så skygg som min lila snäcka … Obestämd

Hoppas att den lila blir ligga pigg som den gula Tyst

MiniAndMe
0

åh så kul! Jag fick mina första förra veckan också och den ena var ute och rörde på sig nästan hela tiden, men den andra rörde inte på sig så mycket… :P <33

CherryIce
0

#11 Då har vi något gemensamt :D <3

snailmilla
0

Vad kul att du tycker om snäckorna CherryIce =) Ge den lila lite tid, den var superpigg när jag fiskade upp den. Visst var den gula snygg, konstigt att det inte är så poppis, de är så otroligt färgstarka.

Kul att du blev nöjd,

Mvh

Camilla

CherryIce
0

Mm… Den lila är LIIIITE piggare och den gula rör sig inte :P

Men ja, tack för snäckorna, jag blev verkligen JÄTTE nöjda med dem!! Kommer säkert köpa fler :P

Och jag kan inte fatta att dem gula inte är poppisar?? Vad är det för snack?? Dem gula är ju klart dem bästa!! ^__^

MVH

snailmilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, jag måste erkänna att det tog något år innan jag ville köpa gula, men det är nog för att gult inte är min favoritfärg i största allmänhet. Men de är fantastiska.

Lycka till

CherryIce
0

Tur att du köpta gula iaf! Dem är ju bara för underbara! Skrattande