Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 2357 ggr
MiniAndMe
0

Min fiskblogg!

Jag tycker det är väldigt kul att blogga, så jag har nyss startat en blogg om mina fiskar! JAg kommer nog att skriva lite fakta, tips m.m och ni får gärna följa den elller i alla fall kolla lite! Men jag tog bara en bakgrund så länge, jag bytar den snart!

Skulle bli buperglad om någon vill komentera! Ge mig gärna lite tips med ;)

www.nogg.se/FiskensAkvarium

MiniAndMe
0

har bara gjort liite grann…..Flört

akvariet
0

fin, men jag får bara påpeka en sak som jag la märke till, bubblorna, det var lite jobbigt att läsa när de ständigt kom en massa bubblor! men detta är det säkert bara jag som tycker men men…

sen det där med tårtan, haha försök om du kan!;)

fiskargrabben
0

tyckte det var jätte bra bubblorna störde mig inte alls

MiniAndMe
0

okej tack!

#2- ja, jo… Bubblorna…. Jag vet inte om jag ska ha kvar dom… :)

[TheoA]
0

Hmm.. En fråga är det gratis eller kostar det at ha en blogg? Skrattande

MiniAndMe
0

#5 - nej, nästan ingen blogg-sida kostar pengar! Nogg.se, blogg.se och blogspot.com är i alla fall gratis! (och ALLA älskar ALLT som är gratis XD) Det är väldigt kul att blogga, så gör en du med! Du kan ju ha en om ditt liv med, som en dagbok eller ngt… Jag har både fiskbloggen och en vanlig då!

[TheoA]
0

Aaa.. Jag tänkte kanske ha om Mig och alla mina djur typ.. Jag bor på en bondgård med olika djur.Glad

MiniAndMe
0

#7 - ahaa vad kul! Gör det! så läser jag den dåå :P

Dragula
0

Bubblorna är störiga, rörliga bilder flyttar ALLTID fokus ifrån texten.

yemoller
0

Ja, bubblorna må va fräcka men dom är mer ivägen än dom gör nytta!

MiniAndMe
0

okeej då tar jag bort dom då…:)

akvariet
0

wow, du har värkligen skrivit bra om fiskarna på din blogg! lärde mig mycket av att läsa om kampfiskarna!:)

Nooon2
0

Jo, ta bort bubblorna. Hela sidan hoppar i sidled i takt med bubblorna när det ömsom kommer och försvinner en rullningslist till höger. Tror det är webbläsarspecifikt problem - jag kör Opera.

MiniAndMe
0

#12 - tack! :P

#13 - har gjort det nu… :)