Akvarieaffär i Örebro
Hej!
Vet att det finns eller iaf har funnits en akvarieaffär rätt centralt i Örebro, men vet inte vad den heter. Någon som kan hjälpa mig.
De finns ett ställe bakom stationen som heter Akvariekällan. Dom är bra. Sen finns de rätt många andra akvarieaffärer i Örebro :)

Ja, visst fanns det. Kollade eniro för skoj skull och fann dessa rak av;
men sen om de är centrala eller inte vet jag faktiskt inte

Tack! Jättebra! Hittat världens ciklidcenter också, ingen aning om att det fanns. 
Ja i lokala örebro finns det ju vad jag vet 2st rena akvarieaffärer och det är akvariekällarn & Akvarium Malawi.. Sen finns det ju några djuraffärer centralt också som säljer fisk och det är Arken zoo & Tropic Zoo, iofs finns ju Exotic zoo också men den affären ska väl läggas ner om den inte redan gjort det..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#4 Ja Exotik Zoo har annonser på blocket på deras akvarier, ringde på dem men de ville inte sära på dem från ställningarna så jag köpte ett annan begagnat akvarium istället. Så de håller på att avveckla.
Har ringt och pratat med Akvarium Malawi och ska även besöka dem. Ska också besöka Akvariekällaren när jag väl är inne till Örebro nästa gång.
akvarielagret nere vid ekergatan, ligger mot vivalla till om man åker hertig karls alle från stan sett

#6 Ok, ska kolla upp det med, tack! :)
#6 Finns det kvar? Trodde de hade lagt ner..
//GuUuLd,
-IE Photography-
#8 va där senast förra vecka, då låg det kvar. :-)
#9 jahaja okej, får väl ta och åka dit och kika någon dag och se om de har något kul.
//GuUuLd,
-IE Photography-