Mina fiskar säger hej
Köpte en Grenmal idag, men fick ingen bra bild på den så det blir senare. Tror att jag måste skaffa en extern blixt för att det ska bli bra, blir tokig på alla reflektioner i glaset 

#0 åhhh, häftig!
#1 vacker!
#2 & #3 klart man inte kan undvika dem! håller med dig om att den röda var vackrast!
#4 åhh, vad söt!
#5 grenmalar är riktigt fina!
hur stort akvarium har du? skulle vilja se blider på hela karet!
jag köpte en grenmal, de dör om ditt akvarium e för nystartat, det hände för mig :/
men det kanske inte ditt är :)
Har du flera akvarier eller ett jäättestort? 

Jäffefina firrar du har!!! Den första svarta var himla läcker!
Jag har två akvarium
Ett mindre på 40 liter där mina guppysar bor + en liten regnbågshaj (albino). Han ska dock flytta till mina vänners akvarium idag. Akvariet han är i nu är för litet, men han blir mobbad av sina artfränder i det större.
Det större är på ca 102 liter (gissar på mer då jag räknade i underkant). Dock är det bara temporärt då jag och sambon letar för fullt efter ett större
I det större bor våran black ghost, tillsammans med en öronål, två kuhliålar, tre regnbågshajar, dvärgguramiparet och grenmalen. Det låter ganska mycket så jag måste väl poängtera att alla fiskar fortfarande är väldigt små!
Och akvariet är som sagt bara temporärt. Just ja, det simmar omkring några platys där också, men de är inte våra utan är här semaster pga deras gamla akvarium fått en nystart.
#7 Akvariet har varit i gång ganska länge så det är nog ingen fara för grenmalen 
Bilder kommer då batteriet till kameran är färdigladdat!

det låter inte så mycket! faktum är att du kanske kan få i lite mer fisk där!
sen måste jag bara få fråga, vilka mått har ditt 102 liters?
Nej, det går inte in fler fiskar där, det låter som lite för mycket, i alla fall när fiskarna blir större, så det är ju bra att ett större kar är på gång.
#12 Håller helt klart med, men ett större är som sagt på väg