Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettmalar
Läst 3311 ggr
linhof
0

min Emma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill bara visa min fina "Emma" Skrattande hon är ca 15 cm nu o ett riktigt monster nattetid Flört

SofiaBlomberg
0

Wow! Vilken sötnos =)

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Electron
0

wow imponerande mal! :D ser verkligen ut som ett monster! haha

linhof
0

mmm….h*n är ju det… och himla kul är hon när man ska städa o flytta över henne i "hinken"

H*N MORRAR!!!! Förvånad

Sen är tyvärr inte bilden så bra… h*n är jättevacker om h*n vill visa upp sej vilket inte är så ofta…

Och h*n är den firren som gubben min är mest rädd om….han får panik om h*n skulle se 7k ut…vi har haft den i 8 år nu och h*n är nog tre år äldre än så….

skulle gärna vilja ha en partner men vet ju inte vilket kön det är….o inte vet ja hur man kollar det heller Obestämd

linhof
0

hitta flera bilder på Emma Skrattande

uppifrån

linhof
0

från sidan genom skitig ruta…

linhof
0

är det någon som vet hur man ser könet på en sån här? (jag tror det är en chokladmal)

takykardi
0

Jag skulle också gärna vilja veta det ! Vi har två stycken, och den ena är mycket fetare än den andra, så jag gissar att det är en hon ?

imsuchadiva
0

Honorna är större än hanarna. Men hur man listar ut de på andra sätt vet jag inte.

Jätte fin är hon. Vill själv ha en men har alldelse för litet akvarium samt mest bara guppyn :P

linhof
0

#8 åhhh…tja h*n e juh knubbig Skrattande

KerstinL
0

Jag tror dessvärre det är en hane du har, men jag är inte säker.. Man ska kunna se det på fenstrålarna på bukfenorna, och sen har hanar taggigare bakkropp.. men som sagt, har inte 100 koll.. Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

linhof
0

KerstinL åhh…. Rynkar på näsan då får vi byta namn…Emmeth blir juh bra då Flört

Jag bara älskar min Emma/emmeth… så underbart charmig så det finns inte… o växer hela tiden… inte mycket men man ser att h*n blir större… hur stor kan den bli?

Mig-
0

över 20 cm tror jag… ;)

linhof
0

*ler* då är h*n snart fullvuxenKyss

Emiizan
0

Oj vad stor :O

Och framförallt häftig! :D

linhof
0

#14 aaa o agressiv Flört fast akvariepolarna e värre…. 3 st påfågelciklider…som vi har skitkul åt. De talar om när de e hungriga (hoppar upp o slår mot täckglaset tills man kommer med mat) o en av dem "dansar" när man visar foderhinken Flört