Nu har kampisarna parat sej! :)
Yes! vilken tur att jag var sjuk idag!! för precis när jag klev upp ur sängen och tittade in hos mina kampisar så hade dom precis börjat para sej! :D dom höll på ganska länge och tillslut var dom färdiga :) så nu är honan i ett annat akvarium medans hanen vaktar äggen :)))<3
JAG ÄR SÅ GLAD!!
Vad härligt :D Längtar efter att få se bilder ;)

hihi aa, bilder och video kommer men jag orkar inte ladda upp dom nu :P laddar upp dom lite senare ;P

Ååå jag vill komma å kolla på dom! ^^

hihi ja det måste du göra! ^^ men jag ser inte äggen
men jag vet att dom är där :P

nu ser jag äggen ! :D

nu kommer bildbomb :P
hanen som klammer ut ägg ur honan :)

Härliga bilder :D

#12 tack! !:D det vart inte så skarpa bilder eftersom "akvariumet" som dom är i är en plastlåda som inte är 100% genomskilnig :P

Ååå :) Dte kommer säkert lbli fina yngel ^^ Honan ligger sådär för att hon hamnar upp och ner och då blir det som en förlamning men så fort hon hamnar upprätt igen så blir hon normal :P

#15 hihi aa det tror jag med (om nån överlever) ^^ aha okej :P då hon hamnar i dvala eller vad det heter? :P

Njaa jag vet inte säkert vad som händer :P
Oj vad fin honan var :D Vilken sötnos <33

#17 hehe okej ;P
#18 hihi aa, tack!! :D<3

Haha han är så stor gemförst med henne ;P Har nog köpt hans brorsa :D Va på djurmagazinet och köpte en liknande som är lika stor med samma färg på fenorna :)

haha jaa hon är jätteliten gemfört ^^
åå vad kul! :D då kan du ju ha han till din stooooora hona! :D guuuud vad stora avkommor det skulle bli! ^^ det hade vart jätte roligt att se dom para sej! :) för hona har ju så mycket ägg i magen och så! :P

NU HAR MINA ANDRA KAMPISAR OCKSÅ PARAT SEJ!! :DDD<33
hehe det heter att fiskar leker :) Parar sig gör nog mer däggdjuren XD Tänkte bara så du vet :) Självklart får du säga att de parar sig om du vill :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

hehe ja det gör det ju

ska man släcka till ynglena på natten? :)

Ja det kan du :) bara det är samma temperatur i vattnet så ;)

okej ;D