Sundsvalls träff!
Jaa… jag har hört att några här vill ordna en träff här i sundsvall vilket jag även vill och jag tycker det låter som en jätte kul ide! ;) Tänkte höra många det är här i sundsvall (och kanske även utanför sundsvall) som vill fixa en träff? Vart vi isåfall ska vara, vad vi ska göra osv :)

Jaag vill! :D hmm.. vet inte var.. om det är många som bor i haga så kan man ju kanske kolla på varandras akvarium och sen fika eller nått ? xDD

Ja :) Haha jag har lixom ingen erfarenhet av träffar satt… :P Evelyn? Du kanske har någon bra ide du som har vart på någon träff? (eller du kanske inte har det? xP)

jag vet inte heller nått om träffar x))
Hehe, har inte vari på någon träff ;) men det är väl bara att samla ihop alla på en plats och surra lite fisk!
Är lite litet hos mig, men annars är ni välkomna hit! 

Hehe kanske kan ta med mig min hamster :P Hon har aldrig varit på någon utflykt xP

#4 det hade vart bra om vi hade kunnat vara hos dej! :D jag vill se dina fiskar ^^ #5 haha då kan inte jag ta min hund xD hon kommer döda den för hon är galen i smådjur :P (men hon ääälllssskarr människor och andra hundar mm :PPPP :P men jag hade nog inte tänkt ta med henne ändå ;P
#6 haha, är din hund galen i smådjur är hon nog inte så välkommen hit, här bor ju nämligen 19 st möss och 2 marsvin
Men visst kan vi vara här! Kan ju boka in någon helg framöver? Kan ju fika och prata fisk och annat strunt
Fler tips på vad vi kan hitta på?

Troor inte vi kan vara hos mig xP Hehe :P Har ju föräldrar och en borsa som säkert komma vara hemma och förstöra allt o.o Det skulle va jätte kul å va hos dig Evelyn :D Min hund är också väldigt rädd för andra hundar och brukar lixom kissa inne om han känner att en tik har varit i huset -.-

#7 haha näerå xDDDD det hade vart jätte kul om vi hade kunnat vara hos dej evelyn!! :)))

Får man komma även om man inte är så värst intresserad av fiskar… (a) Därimot dina möss Eveliyn! 

höhö moa då xD