Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettvilken-fisk
Läst 819 ggr
-Cissi-
0

Äpplena

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lite frågor om äpplen

Hur länge finns kokongerna?

Hur stora blir kokongerna?

Vad skickar ni dom i ?

Hur stora ska dom va för att skickas?

Hur snabt växer dom?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

sussa08
0

1, det är olika (7 dagar - 2 månader)

2, det är olika (5mm-7cm)

3, allt mellan snusdosor, provrör, påsar mm

4, bereor på vad man själv tycker

5, beror på hur mycket man matar, mer mat=växer snabbare och får finare skal

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

-Cissi-
0

Ok tack Skrattande

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
0

o föresten vad blir det för färger på mina snäckor om "som jag fått av dej" dom får bebbar altså vad som ligger i generna

sussa08
0

hm, du har rosa från mig va?

De är inte från egen uppfödning, men av det som kommit av deras syskon har varit rosa, eventuellt vita (osäkert än) :) har du tur så KAn det dyka upp lila, man vet lixom inte helt… :)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

-Cissi-
0

jupp råsa har jag fått av dej

vad spänandeTyst