Aequidens metae??? skänkes
Inte för att vara sån men är det verkligen okej med annonser med hot om avlivning här?
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus
tyvärr så går dom det mötet eftersom jag inte kan ha dom, kallar inte det hot…bara att gå in på katter i fokus så ser man avlivningshot titt som tätt…sanningen är hård och inte alltid rättvis
Men kan man då inte bara nöja sej med att sätta in en annons? Blir man inte av med djuret i fråga kan man väl avliva men varför skriva det i annonsen?
Jag tror att det många gånger lockar folk att skaffa djur de inte har utrymme/tid/kunskap att hålla, de vill rädda liv!
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus
Tror Lisen har en poäng där
håller dock inte med,jag tar inte ansvar över om någon "lockas" av att inskaffa något dom inte behöver…utan det får varje person stå för själv
denna tråd är om att en fisk känkes och personliga åsikter får man nog hålla till sig själv i vissa fall då tråden inte handlar om det,det går OT
Klart att du inte håller med.
Nog om detta..
Vrf vill du bli av med dom? Såg att du funderar på att införskaffa en axolotl
måste bli av med den och 4 st blåciklider pga att karet jag fick akut ta hand om av en gammal tant är alldeles för litet….som sagt dom håller på och slåss i karet pga platsbrist, så därför anser jag att avlivning är det mest humana annars så tar dom livet av varandra istället, och kan man undvika den pinan på fiskarna så tycker jag det inte är något som helst fel
jag funderar på att skaffa det vid ett senare tillfälle, men inte aktuellt just nu…men det är OT
vv och håll er till ämnet
lås tråden,fisken är borta