Glädjande morgon!
OT: Imorgon, onsdag, ska jag själv till BB och det ska ju bli väldigt spännande.
Något som är ännu mer spännande är vad jag till min stora glädje hittade i tanken i morse. Tydligen är det inte bara vi människor som har roat oss med baby verkstad.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

grattis.. det är alltid kul att hitta yngel/rom.
Grattis! :)
För 21år sedan idag var det 9mån sedan mina föräldrar hade lite babyverkstad. ;)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#2 Du fyller år alltså? Grattis! 

Mvh Stephanie 

#3 Japp ;) Tackar! 
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Grattis båda två 
Det är verkligen jättespännande eftersom vi faktiskt redan har 1 Ancistrus yngel i karet. Den lille rackaren såg vi första gången när den var knappt 1cm lång, den är inte mer än 1cm nu. Den försvinner med jämna mellanrum och jag tror alltid att den strukit med men så dyker den upp igen. Den är otroligt fin. Riktigt mörk med ljusa små prickar.
Grattis GuUuLd!
Susanne 
Susanne 

Har du andra fiskar i karet lär de stryka med…min väninna blev av med 40 malyngel 1,5 cm på några timmar när hon lyckades lägga i en ruvande malawi till dem…grattis till äggen (som nu bör vara yngel)
jag fick själv yngel för några veckor sedan, 50% guld & 50% bruna av ett brunt lekpar.
Oj vad länge sedan jag skrev här …
Den laddningen med rom som lades i #0 har blivit uppätna MEN häromdagen när jag kikade (med ficklampa) i hanens grotta fanns där en ny laddning rom. Kornen är klart orange och mycket vackra, de har dessutom svans allihop som viftar frenetiskt 
Jag blev mycket förvånad över att babysarna är orange i början och att de faktiskt ser ut som helt runda bollar med svans. Det ska bli väldigt spännande att se hur det utvecklas då det inte finns "fisk" i tanken längre. Invånarna består nu av Ancistrusarna, Otocinclus, äppelsnäckor samt Pinocchioräkor.
#7, två olika färger?
Varför blir det så?
Jag kan absolut inget om malarna och är bara så fascinerad av att det blivit yngel så många gånger (minst 3).
Har inte heller sett att honan blivit tjockare vilket hon borde blivit då romkornen är så stora och ganska många, det satt ju i alla fall drygt en matsked där inne.
Susanne 
Susanne 

Vad spännande! Jag väntar på tjockisguppysar!