Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 3593 ggr
ceiling8
0

Hornbach?

Har hört talas om att det ska finnas ett byggvaruhus som säljer akvarium och fiskar. Är det så? Låter ju lite mysko:P Men om det nu är så, är det bra grejer och är det dyrt/billigt och finns det allt liksom eller är det bara typ lite tillbehör? Ska till göteborg i helgen och tänkte att man kanske skulle ta ett besök men vill gärna veta om det är nån idé innan liksom..

KerstinL
0

Det finns en fiskavdelning på Hornbach och priserna där är bra, kvaliteten däremot är jag tveksam på, har hört flera som blivit missnöjda med sjuka fiskar och så.. har själv bara köpt tillbehör där, foder och sånt.

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

ceiling8
0

Jaha okej. Men kar och sånt är bra då iaf? Har dom foder också alltså, är det dom "vanliga" märkena eller är det mer okända?

KerstinL
0

Har för mig dom har lite olika sorters foder, både kända och okända.. Akvarier och håvar och sånt tror jag inte sklijer sig så mycket från andra affärer i kvalitet.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

ceiling8
0

Får nog bli ett litet besök iaf då:)

JockeSt
0

Jag har köpt några fiskar på Hornbach och har inget att klaga på. Dom mår finfint och trivs med livet.

Cappi
0

Hornbach har bättrat sig med fiskkvaliten, men har inte så mycket spännande. Däremot mycket bra priser på foder och tillbehör.

daikai1
0

köpte en "mellan" eller en "stor" mangroverot för 89kr på hornbach, tyckte att det var billigt, de har t.ex ett helt nytt 60l akvarium med alla tillbehör för ca 600kr tror jag, sen e akvariestart m.m billigt där

ceiling8
0

Det var ju rätt billigt för roten där ja..

Skulle ju åkt dit i helgen men hitta inte dit:( Nån som har en bra vägbeskrivning?:P I Göteborg alltså…

Lill-sass
0

#8 Titta på hitta.se eller något? :O Jag tror det borde finnas där :)

MajaaR
0

Jag har köpt fiskar och växter där flera gånger och dom har klarat sig fint.. :) Har också köpt min rot där.