Akvarieställningen - bilder
Då var man och hämtade ställningen igår!
Till att börja med så blev det kaos i lägenheten, man visste inte var man skulle börja. Jag hade inte kunna flytta på mäbler odyl då jag redan hade en del kar upp med fisk i. Karen kunde jag ju inte flytta eftersom jag inte hade någon annanstans att ha fiskisarna=)
Så sånt här kaos blev det till en början, Jeanette ser ju lagom nöjd ut =) :

Efter många timmars arbete kunde så äntligen en del av fiskarna få komma i sina nya hem:

Än så återstår det massor av arbete, men det tar på kraferna=)
Kul är det dock och man bara längtar tills man får se slutresultatet=)

28 som läst och inte en enda kommentar…mindre kul:P

tumme upp 

Tackar vi för=) Hade du någon hemsida eller mail toll malmö akvarieförening kent?

Fint! Något att önska sig!

#6 just nu hittar jag inte den , men jag pm dig ett telefonnr. till dom.

#7 Tack så mycket, tror det kan bli riktigt nice när det är klart!
#8 Tack kent!

Snyggt! Det kommer ju att ta ett litet tag att städa dom där! Ska du använda alla akvarier för att föda upp eller?

Ja det är tänkt så, ska ha ödlor i ett av dem
tjusigt :D
Yrrblossets Sällskapsmöss
Coolt, min pojkvän hade nog dött på fläcken om jag sagt att jag ville ha en sådan ställning och fler kar.. =)

Nu kommer en liten uppdatering till, har precis jobbat på med det i 5 timmar och är fortfaranden inte färdig..
Fast lite nöjd är man ändå =)

Hur stora är varje akvarium?

Fan va snyggt det blev!
Vad har du för något i dom då?

75 liter, ca 70 långa

Tack #17
Än så länge är det bara guppys, mollys, svärdbärare.
samt ett kar med Guramis och ett kar med en gruami pappa med yngel=)

Såhär blev innerfiltret som jag fick meckat ihop=)

Vad fint det blev :D

Tackar =)

Tackar =)

Mycket snyggt! Vill ha!

Tack #25=)
Visa mer bilder :D jag har möblerat om lite i rummet så jag ska snart fota igen mina också :D
Usch vad läckert, jag vill också ha x']
Jättesnyggt!
oh, avis man blir XP
Skit snyggt, verkligen :D

Tack för trevliga kommentarer=) Fler bilder kommer inom kort=)

Lite nya bilder kommer här.
En på karet med några mollysar.

Detta karet + 2 till står tomma för tillfället, ska ha ett som yngel kar sedan och ett för dvärgciklider i ett, det sista vet jag inte vad som skall inhysas än=)

Och akvariet med mina Israeliska ökengeckos
Alla karen är ju jätte fina! :)
Lite avis blir man allt.. 
Yrrblossets Sällskapsmöss
Måste vara toppen att få ihop allt på samma plats! *avundsjuk*
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Ja det är riktigt praktist att ha allt på ett och samma ställe, där är ju lite finlir kvar med karen=)
Tycker det ser ut som skillnad på ansiktsuttrycken. Tjejens ser lite mer ansträngt leende ut jämfört med en viss herres. Uppgiven men övertalad flickvän?

Haha!! Klockrent #42 Hon var emot det först men hon är jäkligt nöjd med hur det blev=)
grymt snyggt och riktig fint :) nice med tv:n där också, så kan man kolla fiskar när det är reklam :) eller så kanske man till och med kollar på fiskarna lite under filmen eftersom man inte kan motstå ;)
Snygga och smarta filter med !
/ Johan

Tack #44 ja ibland har man kommit på sig själv att fortsätta titta på fiskarna trots att filmen börjat, det är väldigt avkopplande=)
Aa, det är det som är så bra! När man har tråkigt och inte har något att göra kan man kolla på fiskarna :) sen är ett akvarium världens snyggaste möbel tkr jag! och din ställning är fruktansvärt snygg!
/ Johan

Ja det blir inga tråkiga stunder Johan, finns alltid olika arter att titta på=)

Ja det blir inga tråkiga stunder Johan, finns alltid olika arter att titta på=)
Precis :)

Då var ställningen i princip klar! Är lite småjobb kvar med sladdar och ett par innefilter, men fiskarna är på plats nu iallfall=)

Snyggt blev de allt 
Riktigt snyggt! :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Tackar tackar=)

åh va snyggt! =D är lite avis, speciellt på geckon ^^
shiiit, det va riktigt snyggt det där *avis*

Jättesnyggt! Och vilken myshörna.

Tack tack allihopa=)
Super snygg! Du ser nöjd ut på den ena bilden ;)
Blev du av med alla dom gammla karen nu då? dom var ju på varenda iFokus sida nästan ;)
Hälsningar Malin

Haha nja varrenda skulle jag väll inte vilja påstå=) Jag har sålt de två stora, ja=)