OT - I eftermiddag
Om endast några timmar är gymnasieintagningens hemsida öppen för åskådning. Har man kommit in på det gymnasium man sökt till?
Det ska faktiskt bli otroligt intressant att se om jag kommit in på Säby Holms Naturbruksgymnasium.
Redan när jag började 7:an var mitt mål inriktat på just det internatet och kommer jag inte in efter 3 års slit, ja då vet jag banndemig inte om jag kommer gå ut gymnasiet.
Någon mer här inne på akvariefisk som går i väntans tider på att resultaten ska komma ut i eftermiddag?
Någon som som kanske tom. har fått hem brevet?
… Men ack så nervös jag är.
Åh, det där var så läskigt minns jag..! Kom inte in på mitt förstahandsval, utan andrahansvalet. Trivdes dock inte där, så jag valde att ta ett sabbatsår och byta linje, skola och län 

Mvh Stephanie 

Så du har också sökt till säbyholm :) Jag med fick just veta att jag kom in där :)
GAH, jag kom in på första handsvalet! :)
Det blir Säby Holms naturbruksgymnasium!
Grattis :)
#2 Vilken linje har du sökt?
Djurvård med inrikning på smådjur du då?
Djurvård :)
Hur vet man om man kommit in på internatet?
Ingen aning hur man vet om man kommit in på internatet , men de skickar troligen ut brev snart :)
#8 Ska du ta med någon av dina vovvar till skolan då?
#9 Kanske Vippen (Labradoren) men får se om jag kommer in på internatet först ;) Ska du ha med vovven?
#10 klart jag ska ha med min guldklimp! Men han har inte blivit 1 år än, så han kommer in efter Jul.
Med hur många poäng kom du in med då?
Jag hade 210.
#11 Jag har 180poäng . Har du hund eller smådjur som inrikning?
#12 Det finns ingen inriktning på smådjur, däremot finns det en inriktning på sällskapsdjur :) Där ingår även hund om man vill lägga till de kurser.
#13 Jaha okej blandar ihop grejer men nu fattar jag :) Får skylla på att det är sommarlovet gör mig förvirrad :p
#14 Man kan skylla allt på att det är sommarlov 

Mvh Stephanie 

#14 japp, det är klart du får skylla på det :D
Håller med Stephanie :)

Grattis tjejer!! och lycka till!
Grattis tjejer och lycka till. Äldste sonen går också och väntar på att få veta om han kommit in och om linjen kommer att starta alls i höst. Hypernervöst!!