Till Kent!

jaaaaaa. nu är jag glad
.han ska få 2-3 jungfru honor det ska bli fina yngel ( med en så snygg pappa)
Tycker han vart så satans snygg XD Tänkte på dig då ;););)
Ha med lite oskulder skulle han nog trivas ;)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Åååååh! Hittade preecis en till som fått lite rött i sig…. Satan vad snygg :O
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Ohohoooooo, någon som glömt att Kerstin ser detta?????

Inte f… tänker då jag på Kent när jag ser oskulder 
Per/Haninge
Per/Haninge
Våga trotsa det normala, det sätter nya normer.
Haha inte oskulder XD snygga fiskar XD
Kent började drägla över mina (fiskar) när han och Kerran va här förut ;)

dom va så fina…i ditt akvarie.(om det nu va akvariet jag tittede på
)
Hahaha, ja inte var det guppysarna om jag känner Kent rätt 
Formen och stjärten har ju redan kommenterats så det var kanske fisken ändå ? 
Per/Haninge
Per/Haninge
You never know XD
Så fort man vänder ryggen till…….. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Oroa dig inte keerstin du är fortfarande min nr1!! 
Var lugn Kerstin, jag håller koll på honom 
Trots öppningar som serverats här så sköter han sig som vanligt som en gentleman.
Han är alltid korrekt när jag är med honom 
Per/Haninge
Per/Haninge
Om man nu skulle återgå till ämnet så är jag grymt imponerad av jobbet att hålla jungfruhonor.
Att jobba fram en ren färg är inte lätt, skulle vara kul att få se vilka avkommor som Kent och Kerstin får fram av Sussa's hane.
För ett tag sedan så fick Kent och Kerstin några blå Guppy av mig som dom ( om jag inte minns fel ) både lyckats behålla färgmässigt och försöker korsa men en annan.
Skulle vara kul om ni kunde lägga in fler bilder på Guppy, efter 30 år med fisk så är fortfarande ( igen ) just Guppy en av mina favoriter.
Efter många år med otroligt dåliga avkommor som både var köpta i butik och ihopsamlade av vänner och bekanta så har jag slutligen lyckats att få fram en stark grupp igen och det är jättekul.
Per/Haninge
Per/Haninge
Åh jag älskar också Guppy :) Tror dina mörka går med kerstins undangömda XD haha
Kerstin och Kent starta en tråd med lite bilder vaaa, eller lägg in här ^^
Känns som att jag bara kommer ha kvar snakeskin här snart, det ör bara det som kommer i yngelform :P Övrväger att försöka få till nån jungfruhona själv, och hoppas p snakeskin :D
Snakeskin är också en läcker variant.
Jag har tyvärr inte tålamod eller kunskaper för att kunna hålla en renodlad färg.
Det går en riktig soppa i två av mina akvarium och det är kanske ett misstag?
Jag hade turen att få köpa en del Guppy av Kent och Kerstin som jag blandade in i min nuvarande grupp för att få in friskt blod och undvika inavel.
Dom flesta går i mitt 720L och i det så har jag lagt i en massa boklöv så det är "lite" marigt att hålla koll på yngel.
Men det är grymt att se Guppy i en så stor "burk".
Per/Haninge
Per/Haninge
Det var intee med flit som det typ bara vart snake XD har andra sorter med men tror alla honor är snäkeskin så det är nog därför…. vill du ha nån ny hane är de bara att komme och fiska XD
Vi kanske kan göra något byte när det är dags för nytt blod igen?
Annars köper jag gärna något x när det är dags, tack för erbjudandet 
P.S
Sprang faktiskt fram till "burken" när jag läste ditt inlägg men hittade ingen Snakeskin.
Per/Haninge
Per/Haninge
Byte är kul! :D har både honor och hanar i snake, men ingen jungfru… Men alla verkar föda snake också så det spelar kanske ingen roll XD
Spelar ingen roll, hona eller hane går bra.
Jag har en massa yngel på tillväxt just nu.
Vill helst behålla dom vuxna jag har nu, gör väl inget om det dröjer lite ?
Har nästan bara en av varje av dom vuxna men hoppas på att någon avkomma ska bli hyffsat likadan.
Per/Haninge
Per/Haninge
Haha nerå, ingen brådska :D ska få lite yngel nu av kerstin också XD men ska se till att ha kvar snakeskin till dig med XD