Mollyn dog
min svarta molly hona fick någon konstig pytteliten vit hinna på ryggdelen, sen dog hon 2 dgr efter det…
vad e det för något tror ni? alla andra fiskarna är hur krya och pigga som helst utan anmärkning..
kan hon varit gammal?så svårt att veta när man köper från zooaffärer
låter läskigt, har faktiskt ingen aning.
Men mina Mollysar dog också!!! Har bara en stackare kvar nu. Jag har dock jättebra vatten och tror att det måste vara någonting fel då jag får de från djuraffären!.
Djuraffärerna brukar ha ganska färska firrar, alltså ganska unga. Men det kan nog slinka med en och annan äldre fisk!
ja jag tyckte det va hur konstigt om helst, har kollat efter vita prick sjukan nu på andra fiskar om det hade kunnat va det,men icke
hon låg på botten igår och under natten måste hon dött…mina 2 andra mollysar e hur friska och krya som helst,köpta samtidigt..likaså med alla andra fiskar i karet
konstigt.
Kan det inte varit någon svampinfektion då?
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
det vete 17,låter knstigt att bara en fisk hade…har ju trots allt många fiskar i samma kar…har spanat varje dag om någon annan visar tecken på något men icke