Zooplanet?
Någon som har handlat på zooplanet.se någon gång, och vet om de är bra? Vågar man köpa nåt där? 

Mvh Stephanie 

Inte jag.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Mäh. Jag hade ju hoppats på nåt "Jag har, jag har! De är jättebra!" 

Mvh Stephanie 

Där fick du för du inte kom igår!! *blink*
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Meh…

Mvh Stephanie 

Googlade på det nu, och det verkar som om många har haft problem med att få sina varor som de beställt!

Mvh Stephanie 

beställ från www.grand-prix.se
dom har massor av prylar till alla ortens djur,ibland fraktfritt,rabatter bonusgåvor mm
funkar hur bra som helst,handlat massor av akvarietillbehör mm
billiga e dom åsså
#6 Nackdelen med dem är att dem strular en massa, har beställt två gånger där och första beställningen tog väl 3 veckor på sig att komma fram, andra tog ännu längre tid. Men har man inte bråttom så har dem bra priser som du skriver.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
*Kissan78
Men ibland har dom högsäsong när dom e ute på mässor och liknande och då tar det en 3 veckor om allt finns på lager.
Men som sagt har man ej bråttom och kanske planerar lite att beställa varor 3 vckor innan man skall ha dom så e detta ställe ett bra tips
#6,9 Själv har jag haft problem med grand-prix, vad gäller leveranstider..
Ca. 2v innan jag skulle hämta hem min vovve beställde jag saker därifrån, jag tänkte att de då skulle kommit fram tills jag skulle hämta hem honom.
Men tänk så fel jag hade tog iaf 5v innan det kom några saker.
har även beställt därifrån efter det också men även då har leveranstiden varit väldigt lång. Tycker inte det går att skylla på högsäsong eller liknande, för så mlång tid ska man inte behöva vänta.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#10&8 och vad trist att ni har haft problem, jag har fått mitt inom rimlig tid…men jag har kanske bara haft tur då

www.guldfisken.se har jag provat och dom har både asbra service och ett bra utbud!