Gillar ni handla på pwss.se ?
Jag ger ett stort plus för de som jobbar på pwss
idag köpte jag två saker ifrån de och frågade när jag kan få dem - svaret kom snabbt och snabbt leverans - de skickar redan idag (samma dag som jag köpte). så stort plus för service.
Gillar ni handla där?
Har aldrig hört talas om det innan:)
Har aldrig handlat där själv. Har dock hört både positiv och negativ respons 

Mvh Stephanie 

#2 jag hörde lite innan att de är sena med beställningar :P och fick min leveransklart idag :D

vet inte vad de är för nåt x)

Jag kommer nog att beställa från dem snart! :) dom verkar ha vettiga priser!
Har inte beställt därifrån själv men vet folk som gjort det och varit väldigt nöjda.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Vad kul att ge en länk och upptäcka att inte alla känner den till och blir glada av att få länken ;)
jag hoppas grejor kommer idag men vi får se :D annars kommer dem imorgon
Skickar dom även akvarium?
Ja, fast det kostar mycket :D men jag vet att de skickar för att jag frågade innan

Dom tar även turer runt i sverige då dom kan ta med sig saker o möta upp en på förutbestämda platser! Går att läsa på deras hemsida!

Det var ingen tokig sida. Där ska jag verkligen ta mig en ordentlig titt nästa gång det är dags att förnya i akvariet. Gillade även att de hade saker till andra djur än just fiskar =)
#10 dock inga åktuer i Skåne :(
#11 ja precis, har man som jag två hundar och en kanin så kan jag beställa till alla :D

#12 du kan ju alltid ta kontakt med dem och höra om dom ska neråt i landet och inte kan göra ett litet specialstopp någonstans i närheten av dig? :) jag tror inte dom är heelt omöjliga!
#13 nu har jag beställt lite små saker och tänker beställa små i framtiden så jag behöver inte att de ska leverera. jag behöver inte flera akvarie, sen är begagnade billigare :P
men de är snälla och skickar snabbt så man får alltid fråga :D