Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: centralamerikanska-ciklider
Läst 1608 ggr
dirdib
0

Gillar ni handla på pwss.se ?

Jag ger ett stort plus för de som jobbar på pwss

idag köpte jag två saker ifrån de och frågade när jag kan få dem - svaret kom snabbt och snabbt leverans - de skickar redan idag (samma dag som jag köpte). så stort plus för service.

Gillar ni handla där?

chigak
0

Har aldrig hört talas om det innan:)

Stephanie
0

Har aldrig handlat där själv. Har dock hört både positiv och negativ respons Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

dirdib
0

#2 jag hörde lite innan att de är sena med beställningar :P och fick min leveransklart idag :D

RoSa-RoSeN
0

vet inte vad de är för nåt x)

Electron
0

Jag kommer nog att beställa från dem snart! :) dom verkar ha vettiga priser!

GuUuLd
0

Har inte beställt därifrån själv men vet folk som gjort det och varit väldigt nöjda.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

dirdib
0

Vad kul att ge en länk och upptäcka att inte alla känner den till och blir glada av att få länken ;)

jag hoppas grejor kommer idag men vi får se :D annars kommer dem imorgon

[LucyInTheSky]
0

Skickar dom även akvarium?

dirdib
0

Ja, fast det kostar mycket :D men jag vet att de skickar för att jag frågade innan

Electron
0

Dom tar även turer runt i sverige då dom kan ta med sig saker o möta upp en på förutbestämda platser! Går att läsa på deras hemsida!

elinn
0

Det var ingen tokig sida. Där ska jag verkligen ta mig en ordentlig titt nästa gång det är dags att förnya i akvariet. Gillade även att de hade saker till andra djur än just fiskar =)

dirdib
0

#10 dock inga åktuer i Skåne :(

#11 ja precis, har man som jag två hundar och en kanin så kan jag beställa till alla :D

Electron
0

#12 du kan ju alltid ta kontakt med dem och höra om dom ska neråt i landet och inte kan göra ett litet specialstopp någonstans i närheten av dig? :) jag tror inte dom är heelt omöjliga!

dirdib
0

#13 nu har jag beställt lite små saker och tänker beställa små i framtiden så jag behöver inte att de ska leverera. jag behöver inte flera akvarie, sen är begagnade billigare :P

men de är snälla och skickar snabbt så man får alltid fråga :D