Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1717 ggr
Fia90
0

OT. Msn

Tänkte höra hur många det är som använder msn i dagens läge?

KerstinL
0

Jag… Tungan ute

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

chigak
0

Jag med

[Enourre]
0

Jag… :- )

BrallarN
0

jag med det är trevligt men jag blir inte kompis med microsofts veriant men oandra brukar funka bra :P

GuUuLd
0

Jag.. :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

[Isa96]
0

Jag Skrattande

Susanne
0

Det händer men det brukar sluta med att jag och den jag chattar med pratar i telefon istället.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

sussa08
0

Jag anvnder msn myyyyyyycket

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Stephanie
0

Massor Oskyldig

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[LucyInTheSky]
0

Japp, missbrukar msn ganska ofta..

Electron
0

är inloggad större delen av dygnet Glad

tottan456
0

jag med!

Chlngr
0

Alltid! :)

Betsy60
0

jag med

Electron
0

undra om man skulle bli addad om man la upp sin msn här… Obestämd

KerstinL
0

Prova.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Electron
0

har inga höga förväntningar och tror inte nån vågar adda mig (skulle va du då kerstin) Skrattande

f.hallstrom@hotmail.com - notera att jag alltid har status (inte vid datorn) även när jag sitter här Flört om de visar sig att nån addar mej

snurro89
0

Jag har msn, Såklart! använder det jättemycket:D

Fia90
0

#17 Jag kan adda dig :) kul med nytt folk!

ille
0

Jag använder msn ibland Glad

[fantasi]1
0

jag har tyvär Linux, så det funkar då inte.. förr i världen satt jag alltid på msn, men sedan dess har jag tagit upp akvaristikhobbyn och spenderar den mesta tiden till att plocka och göra rent i karen ;)

Stephanie
0

#21det är vad man ska göra om man behöver bli av med beroendet? Skrattande Skaffa Linux!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

BrallarN
0

Jag kör också linux på vissa av mina datorer och vad är felet på amsn eller emesene? frågar du mig så är dom mycket trevligare så jag använder dom även när jag ligger i windows

sussa08
0

Jag kör linux med msn ;)

Eller ja, använder min inloggning, har alla kontakter men heter inte msn då gissar jag XD

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

BrallarN
0

VIlket dist kör ni i tex Ubuntu så ligger pidgin föristalerat som går att logga in med ert msn loggin på men jag föredrar amsn

Albin1998
0

jag använder msn jag heter .Cool

min msn addres är

hotwheels_1998@hotmail.com

sussa08
0

Har också pidgin, vet inte vad mitt är då det var förinstallerat på min asus :)

BrallarN
0

ASUS EEE ? den är rätt vanlig har själv funderat på att skaffa en men tydligen ska jag få en laptop av skolan efter sommaren s det käns inte lönt :D

sussa08
0

Japp, eee :) en underbar liten maskin!

Electron
0

Jag komplicerar inget :p kör med ett hackat xp Skrattande

Albin1998
0

lol

[LucyInTheSky]
0

Jag är glad att jag hittar på-knappen så jag kör på msn som pojkvännen laddat ner.. Ingen teknisk människa här inte XD

Electron
0

#19 du gör som du känner för Glad alla som vill får adda mig Flört Jag bits inte så mkt! :)

#32 Tänk om alla här i världen kunde allt… Flört