Hur lång tid?
Undrar hur lång tid på ett ungefär ynglen tar på sej att växa till mer än bara ett nålsöga??

Hehe, det är ju helt olika vet jag iallafall. Beror ju på vilken sort osv. Vilken mat de får och temp och sånt kanske också spelar in.. Men vad kan det ta?
Kanske några veckor(?) Som sagt är det ju flera saker som spelar in..)
Är det levande födare som tex Guppy eller platy är de ju ganska stora redan precis när de kommit :)
Beror på sort, gener, miljö… Det går typ inte att säga tyvärr
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Det är Dvärg Gurami-bebisar…
Är fortfarande för många andra faktorer att ta hänsyn till :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Ehm, dom "föddes" den 27-29/3. Jag väntade i ett par dygn, sen flyttade jag över dom till mitt lilla micro-akvarie på 56 lit. Där finns inget annat än mina Borneo-pleco och bebisarna. Bebisarna får mat 2-3 ggr/dag LiquiFry no 1. Det är ca 27 grader i akvariet. hm, det va vad jag kan komma på just nu
Då borde dom växa hyfsat fort, har för mig att mina växte jättesakta i början och sen helt plötsligt en dag så såg man att det var små fiskar..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Hehe, gulligt!:)

jaa, jag tycker verkligen att dert går jättesakta… Vill ju kunna se dom utan förstoringsglas!