Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettmalar
Läst 2146 ggr
sussa08
0

Så glad! (sorgligt slut)

Min killes Ancistrus är smällfet och full med rom ^^ Hoppas bara nån av mina grabbar märker detta XD

Har bild, men ingen bra och inte på denna dator men det kommer bilder sen XD

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Stephanie
0

Lägg ut de obra bilderna ändå! Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

GuUuLd
0

Vad kul! Skrattande Ska bli spännande att se hur det går.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

zLindaz
0

Hehe, gud så skoj! Håller tummarna för att grabbsen är uppmärksamma då :)

sussa08
0

Jag ska lägga upp bilder så fort jag kan XD ycker det är jättespännande, tänk om det blir bebisar ^^

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Electron
0

Dom är så söta när dom e små! :)

tottan456
0

va kul!

sussa08
0

Letar och letar men hittar inte min kamerakabel >.<

Electron
0

*spank* Oskyldig

sussa08
0

nu är hon död dock… hanen ville inte leka, honan fick bristningar och orkade inte röra sig så jag tog bort henne nu… :(

Electron
0

Kan de hända? Rynkar på näsan

Beklagar!

sussa08
0

Japp… Hon var halvdöd när jag tog upp henne nyss :( Försökte pressa ut rommen men inge hände så jag bestde efter ett samtal med Kerstin att det var bäst att ta bort henne… Två bristningar på vardera sida om ryggfenan… Såg inge bra ut alls :( Kämpade inte ens emot nr jag tog tag i henne, och simmade inte iväg när jag hade henne i öppen hand under vattnet :(

sussa08
0

Och jag som knappt kan ta död på myggor >.< Många tårar men det gick efter en liten stund

Sloj-border
0

ushh :( vad synd! jag beklagar! :(

zLindaz
0

Nej vad tråkigt :(

GuUuLd
0

Nej fy vad tråkigt :(

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

urfaren
0

fy. stackars dig och stackars lilla malen. Gråter

Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

sussa08
0

Ja, det är synd att jag inte märkte hur dåligt hon mådde tidigare heller :(

Vet inte vem det vart mest synd om, malen som skulle dö, mig som skulle döda den eller Kerstin som hade en panikslagen, gråtande liten flicka i telefonen :P

Nej men hon lider iaf inte längre :) Dock kan jag inte sluta tänka på mosad mal :(

ille
0

Hur "avlivade" du henne? Jag kanske måste göra det med en fisk som jag har, den ligger på botten bara :'( Och ibland snurrar den när den simmar :( Men den är svår att få tag i. Jag vill ju självklart inte att den ska lida men jag är för feg.. :( vad ska jag göra?Gråter

sussa08
0

#18 Jag skar huvudet av henne, men jag klarade inte att se det så jag la papper ovanpå så jag slapp se det… Gick lättare då

Du kan slå den i golvet innan om du vill så den blir medvetslös… Men du bör iaf skära av huvet så att den säkert är död innan du "kastar" den

ille
0

HjälpTyst Jag måste nog vänta tills min mamma kommer hem, inte för att jag tror att det hjälper.. Jag tror hela tiden att den ska bli bättre :/ Det är bl.a. därför jag har låtit den vara, men den blir uppenbarligen inte bättre, en sån fisk dog en dag efter att jag fick den, och nu den här.. Och han i djuraffären som sa att de var så lättskötta att de nästan inte gick att ta död på .. Och inte får man lämna tillbaka dem heller :(