Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1219 ggr
LenoreH
0

Tillökning!

Har inte skrivit på länge så jag tänkte uppdatera lite. Har fått 4dvärgsvärdbäraryngel samt 1gulsvärdbäraryngel. Fler vita och blå snäckor har kläckts. Jag köpte i helgen 2st pagodsnäckor som föder levande ungar. De har flyttat in i min räkskål. Fick en guldfiskskål på 16l där det bor cr och cb-räkor samt lite snäckor. Det bästa av allt är att jag får hem ett 280l akvarie! Får hem ställningen på onsdag och akvariet kommer så snart det finns bilskjuts! De som bor i 110l ska flytta dit och de som bor i 40l ska till 110l. Blir endel jobb men f*n vad kul det ska bli. Har redan tittat ut några nya fiskar…..

[Isa96]
0

vad kul! :). Hoppas att fiskarna kommer att trivas i dom nya akvarierna :D. Ska du ha något nytt i 40 litern?

/Isa96

LenoreH
0

#1 Tänkte låta det vila ett tag men det slutar nog med att jag slänger ned lite snäckor Flört

LenoreH
0

Nu har jag äntligen fått hem både ställning och akvariet!!! Väntar nu bara på täckglas, filter och grus…. Typiskt att Janne har stängt på måndagar annars hade jag kunnat sätta igång det i väntan på täckglas som jag hoppas att jag får under veckan. Men, men, borde få igång allt innan veckan är över Flört