Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1253 ggr
dannydell
0

Black ghost?

Jag är bara intresserad av vad ni tycker om fisken Black ghost "Apteronutus albifrons". Är det en fisk ni skulle kunna tänka er att ha?

Och om det är någon som har eller haft en Black ghost, vad tyckte ni om den arten?

sussa08
0

Nog är den underbart fin, men ja gillar inte stor fisk XD

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

fannsan
0

jag har en black ghost och jag tycker den är jätte rolig att ha man ska bara inte ha små fiskar med den (mina neon tetror rök efter 2 darSkrikandes)

men de är mycket häftiga och roliga att se på när de äter!

mccazz
0

Jag har en BG som är ca 15cm. Mycket söt, snäll och trevlig fisk =)  Jag har den ihop med guramis och liknande vilket han inte lär kunna äta upp på många år eftersom de ska växa rätt långsamt.

Sloj-border
0

ååjag älskar den fisken!!!! vill ha en! men jag har inte så stort akvarium!! :P hur stort akvarium måste man ha? typ 500 L va?

mccazz
0

Min bor i ett 300 liters just nu vilket funkar ypperligt =)  När han bli runt 25-30 är det väl dags för ett större men tills dess funkar det här prima.

Sloj-border
0

åå jag vill ha ett 500 L kar med en black ghost!! kan man ha 2 st tillsammans? eller bråkar dom?? :P

mccazz
0

Jag har hört lite olika när det gäller knivfiskar. Vissa har fler ihop. andra säger att deras elektriska organ blir störda om det är fler…

Sloj-border
0

okej :)