Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettvilken-fisk
Läst 1228 ggr
BrallarN
0

Snäckor köpes

Hej jag skrev i en annan tråd om snäckor och kände att jag snodde den tråden totalt så jag tänke jag startar en egen. Jag ska köpa snäckor/räkor eller både och. Jag vill mest ha ngt i ngn vacker förg så inte typ bruna. Är det ngn som har ngt att sälja så hör av er.

sussa08
0

Har gula och enstaka blå… Äpplen då :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

BrallarN
0

Låter jättefint kan du inte fota dem :D

sussa08
0

finns foton här på sidan :) Sök på "en liten historia"

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

BrallarN
0

Dom såg jätte fina ut men har du tillräkligt många blåa för att sälja?

sussa08
0

Ja jag hara väl några st att sälja… hur många tänkte du? jag skulle inte ha fler än två äpplen i 35l :) de blir rätt stora, som en femkrona typ!

BrallarN
0

okej ja jag tänkte ju två för det är synd att ha en ensam

sussa08
0

om du bara ska ha snäckor och räkor så skulle jag ha fler men gissar att du har fisk i med :)

sussa08
0

Två har jag att sälja, ja :)

BrallarN
0

Jodå jag har 5 guppys och en liten mal vid namn kåge i akvariet också

Sloj-border
0

jag har rosa/röda posthorn tillsalu när dom har blivit lite större :) dom är riktigt bra rengörare!!!!! ;) och jätte söta! :) kommer nog även ha några prickiga framöver :)

[Enourre]
0

sussa jag är också intresserad av blåa äpplen jag hade också tänkt mig 2 st.tror att du kan skicka dem tillsammans med brallarn's för vi bor rätt nära varandra och känner varandra bra :- )

limaka
0

sussa hur myket vill du ha för dom? jag är ev. intreserad av 2 st blå

va går frakten på?

sussa08
0

Jag tar 10kr för de lite mindre och 15 för de som vuxit sig större… :) Frakten går på ca 20 kr

Har ett begränsat antal blå men skicka pm till mig så får vi lösa det på något sätt! :)