Snäckor köpes
Hej jag skrev i en annan tråd om snäckor och kände att jag snodde den tråden totalt så jag tänke jag startar en egen. Jag ska köpa snäckor/räkor eller både och. Jag vill mest ha ngt i ngn vacker förg så inte typ bruna. Är det ngn som har ngt att sälja så hör av er.
Har gula och enstaka blå… Äpplen då :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Låter jättefint kan du inte fota dem :D
finns foton här på sidan :) Sök på "en liten historia"
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Dom såg jätte fina ut men har du tillräkligt många blåa för att sälja?
Ja jag hara väl några st att sälja… hur många tänkte du? jag skulle inte ha fler än två äpplen i 35l :) de blir rätt stora, som en femkrona typ!

okej ja jag tänkte ju två för det är synd att ha en ensam
om du bara ska ha snäckor och räkor så skulle jag ha fler men gissar att du har fisk i med :)
Två har jag att sälja, ja :)

Jodå jag har 5 guppys och en liten mal vid namn kåge i akvariet också

jag har rosa/röda posthorn tillsalu när dom har blivit lite större :) dom är riktigt bra rengörare!!!!! ;) och jätte söta! :) kommer nog även ha några prickiga framöver :)
sussa jag är också intresserad av blåa äpplen jag hade också tänkt mig 2 st.tror att du kan skicka dem tillsammans med brallarn's för vi bor rätt nära varandra och känner varandra bra :- )
sussa hur myket vill du ha för dom? jag är ev. intreserad av 2 st blå
va går frakten på?
Jag tar 10kr för de lite mindre och 15 för de som vuxit sig större… :) Frakten går på ca 20 kr
Har ett begränsat antal blå men skicka pm till mig så får vi lösa det på något sätt! :)