kampis eller platy yngel???
hitta ett yngel i mitt 60l kar idag men jag har ett problem för jag vet inte om det är ett platy eller mitt kampisyngel som har rymt tror det är ett Platy har sat den i mitt lek/yngel kar sålänge :)
jag kan vissa en bild sen när min mobil är ladad

hur går det med kampfiskynglen? :D
vett ej han har just rymmt tror tyvär att han är uppäten men jag får hoppas att han har hunnit gömma sig för dom andra :/

okej :/ men hur går det med alla dom andra kampisynglen då? :)
hannen han äta upp alla utom ett eroniskt nog :P

oj, okej ^^ haha :P vad synd! :(
ja det vara synd. men ynglet jag har hittat nu är jätttttte sött
Hur kan kampfiskynglet ha rymt? :P Har du inte den i ett eget kar?
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
nopp det hade jag inte just då, hade den i en godislåda forst o sen i en låda i ett av mina kar :/ jag hade inget kar ledigt just då
Hur stort var ynglet då? Hur menar du med en låda i ett av karen? :) Du hade dne väl inte i nån yngelkasse? De kommer de ut ur om de är små
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
hade den inte i en yngelkasse eller en ngelbox utan en vanlig litten låda med hål i som jag gort med en nål så där kan han inte ha kommit igenom tror att han är uppäten tyvär :(
Jo risken är extremt stor om han varit med någon annan fixk då de knappt syns som nykläckta.. Tyvärr..