Jag råkade...
han var ju super fin 
Hehe tackar ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Wooho, Blixten! :D Väldigt fin är han, med det har jag redan sagt ^^
Haha ja, Niff har för övrigt döpt han till Blixten, som ni ser XD
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

GUUU va fiin!! :O :D
Åh vad fin! :D Vad är delta? :)
Superdelta, det är fenorna som är superdelta XD Stooora fenor, inte fransiga elelr så utan hela, typ :)
De hadde massa superdelta och crowntail på zoo varuhus i kungens kurva :D
Hade aldrig sett denna färgen så vart helt såld XD
Åååhhh….. *mållös*

Vilken läcker!!!
Tack :) Är tokkär i honom XD Vet inte om min pojkvän sett han än eller om han bara typ ignorerar den XD Har inte imformerat om vår nya pojk XD
Jätte vacker!!

Han är verkligen underbar!

mycket fin fisk…men nu har jag en kerstin på mig hon vill oxå ha en 
En sån? XD hon kan få låna han till sin avel, jag lovar ;)
WOW! :D
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Verkligen jättefin!

Han är verkligen skitläcker!! Finns den sorten i fler färger också?
#16 men hon fpr som hon vill va? ;)
Superdelta finns i fler färger, ja :P Finns i lika många som alla andra ^^

Verkligen jätte fin =)
hehe han tackar och bockar ;P
Usch vilken ful fisk.. usch, usch.. *intalar mig själv* 

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Haha ja förlåt, jag köpte en extremt ful fisk XD
Jag tror min lilla vän trivs, för jag möttes av ett stooort skumbo i akvariet nyss XD
Wow vad cool han är med fenorna som inte har ngt hack! :D ;) :P
Skit snygg ju !!!!
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/
Kunde inte låta bli ju…