Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettväxter
Läst 5163 ggr
Silvernalles
0

Flytväxter.

Finns det någon här inne som har flytväxter till salu? Har letat lite överallt, men det verkar mycket svårt att få tag i. Är inte ute efter flytmossa eller andmat, utan andra flytväxter. Jag vet att det är lite dålig timing så här strax innan jul, men finns det någon som har växter till salu så kan man ju ordna det efter jul?

Varma hälsningar / Katarina

myhombrero
0

Kolla på Plantswap där finns olika flytisar tillsalu

KerstinL
0

Jag har lite Pistia stratiotes, Limnobium laevigatum, Ceratopteris pteridoides och Salvinia natans i lokalen.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Chlngr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har massor av andmat

Silvernalles
0
# 1 Ska leta efter "plantswap", problemet är att jag inte har något att byta med…

# 2 Vill jättegärna köpa Libnobium ochSalvinia! Hur funkar det? Skickar jag dig pengar och sen emballerar du och skickar?
# Inte andmat, men tack iaf!

Silvernalles
0

Oj, blev jättekonstig text…

Scilla
0

Jag är på jakt efter Salvinia, har haft sjuk otur med tradera så jag har missat slutet på båda auktionerna jag budat i så vill någon sälja det till mig när värsta julpostkaoset är över så blir jag jätteglad! Mina räkor tenderar dränka andmaten men Salvinia borde klara sig bättre.

kent
0

vi fixa det…gi kerstin ett pm efter jul Cool

goodcore
0

Hej! Har massor med pistia stratiotes att sälja av!

Maila mig om du är intresserad! Skrattande

Pulcherimas
0

Kerstin…….den där lokalen låter intressant…?! Cool

/Monica

kissan78
0

Har en hel del flytisar som jag skänker bort mot porto-kostnad! Den som vill ha får gärna höra av sig! Håller på att avveckla några kar så det kastas snart en hel del om ingen vill ta emot det. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Silvernalles
0

Skickar ett mail!
Varma hälsningar / Katarina

KerstinL
0

#9 Du är välkommen att komma och titta.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

CaithSith
0

Vad är flytmossa? Riccia eller?

myhombrero
0

Jo tror dom menar det.Tycker den är asfin dock

//Ted