Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 694 ggr
Pernilla
0

Eloge till sajten

Hej på er!

Jag vill bara ge en eloge till en fantastiskt trevlig och spännande sajt. Massor av info, vackra bilder och spännande läsning. Jag har kommit på mig själv med att dyka in (haha) här och titta nästan varje dag för att se den senaste utvecklingen på humlefisk- eller äppelsnäckefronten. Och - notera - jag har inte ens ett akvarium! Skrattande

Snyggt jobbat, fiskisar!

//Pernilla

KerstinL
0

Tack så mycket!!

Jag är stolt över alla medlemmar som lägger in så fina bilder och kloka ord och alla håller god ton!! Jag tror att jag är en av få sajtvärdar som slipper magont och oro över bråk inne på iFokus och det kan jag bara tacka alla trevliga människor här inne för!!

Kan denna sajt locka hit även "ickeakvarister" så är ingen gladare än jag!! Kom bara ihåg att om du faller för frestelsen och skaffar ett akvarium: det är få som klarar sig med bara ett… Skrattande

KerstinL (stolt) sajtvärd

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Pernilla
0

…ja det kanske ska stå så här, "Jag har inget akvarium - än…"

PatrikN
0

ja vi har ju en underbar Sajtvärd som är klok och ödmjukKyss

Kerstin du är kanonTungan ute

Faxlin
0

Kan bara hålla med i vad #0 säger. fast det är klart, jag har ju akvarium :-)

Men det är alltid trevligt här inne. Och det är alltid och då menar jag alltid trevliga svar från folk. Så medlemmarna här ska ta åt sig av detta. Sedan är det självklart, vi hade inte haft denna sajt utan Kerstin, så även hon ska ta åt sig och med all rätt vara stolt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Scilla
0

Håller med ovan! :)

Aviendha
0

Japp, här sitter man 50 mil ifrån sin tank som går utav sig själv nu *peppar peppar* utan tankar på ciklider, malawifiskar eller liknande, men ändå sitter man med näsan i inläggen ;) Det är bra kritik =)

Keep up the good work!

idisen95
0

håller med :D

linhof
0

håller med alla skrivare ovan….. Skrattande