Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettfoder
Läst 904 ggr
abbas
0

automatfoder

undrar om det finns automat foder till flingor , va kostar det och det ska passa till 2 månader om man vill ressa bort , tack tack tack mina vänner

abbas

KerstinL
0

Jag tror inte det finns någon foderautomat som räcker mer än typ 1 vecka.. man kan inte åka iväg så länge utan att ha någon som kommer och matar och byter vatten åt fiskarna. Måste man åka iväg så länge så är det ingen bra idé att skaffa akvarium.. : (

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

abbas
0

aha okej men jag tror det finns bara automat foder för bara en månad har någon berättat det , annars kan jag läna min akvarium hos dig , heheSkäms , skojar

LiindaH
0

Men alltså, hur kan man åka bort så länge?
Det behöver ju göras rent och bli fräscht.
Fiskarna behöver ju också kärlek.

// Liinda

abbas
0

vet du liinda jag har en kompis som har typ 50 -58 fisk neon tetra på en 60 liter akvarium  ha, gör ingenting till de ingen vatten byten o sånt hela året , pallar han inte göra det ,, o de klarar sig mycket bra

kostigt va hehe.

LiindaH
0

Vet du ABBAS ! jag tror du och din kompis behöver gå en KURS i hur man sköter ett akvarium. Det är ju vidrigt för tusan.
Jag skulle då inte gå ut med att jag inte gjorde rent mitt akvarium.
Åh verkligen inte med att jag känner folk som inte gör det.
Skulle skämmas..

Åh du av någon borde skämmas. !

// Liinda

abbas
0

hahahaFlört, jag vill ha en kurs hos dig då ,,,,, de klarar sig mycket bra som zlatan så jag o akvarium är mycket rent o fint , tror du eller inte , samma sak, bye

LiindaH
0

Eeeh NÄ

// Liinda

MajaaR
0

#4: :O sjukt !