L46
Hej!
Har ett par L46 som jag väntar på ska in i grottan o fixa smått ;-). Troligen är dom inte könsmogna förren runt julen men den som väntar på något gott.
Jag har också en L134 hane som söker honor som verkar lite svårt att få tag på iaf dom med lite storlek.
L264 har jag ochså sen vanliga ansistrusar som har ynglat av sig o det värsta i sällskapskaret
…vi har fått sälja många. För det går inte att behälla dem alla.
Sen corysar :-)
EN sterbiegrupp som leker och förökar sig MYCKET.
Sen har vi ett gäng L201
Jag är riktigt maltokig jag ;-)
Åh nu blir jag liiite avundsjuk här! ;) L46 är dem snyggaste malarna, letar och letar efter någon som har till salu. Djuraffärerna är tyvärr alldeles för dyr på dem för min ekonomi. Min största dröm är att åtminstone få ha en L46 i min ägo!
Är riktigt mal-tokig jag med, skulle nästan bara kunna ha malar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Ja….dom är inte så billiga dessvärre :-/……får jag igång produktionen så ska vi se om det inte kan bli några billare L46 till dig :-)
#2 Det ser jag fram emot isf! Håller tummarna för att du ska få dem att vilja leka. Är bara så såld på dem!! Kommer inte ge mig förren jag en dag har en vacker L46:a simmandes i nåt av mina kar.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Ouf, hemskt så dyra dem är! Såg en i djuraffären, tror den kostade runt 360 kr. Mycket vacker fisk! lycka till med odlingen :D
#4 Vanligvis kostar dom 1000kr o upp beroende på storlek.
360kr lät lite för billigt. Billigaste jag sett var 695 kr o då var dom jättesmå.
#5 hmm, jag är nästan säker på att dem kostade ca 360 kr. Bromma zoomarknad. Den var dock ganska liten den med ;D
Ja inget är omöjligt ;-)

mmm men bromma är importörer av fisk å att dom fixat billiga firrar pga av ett stort parti ??????
dom dumpar priser på fisk ibland
Ja det är möjligt…..men långt ifrån vanligt…