Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 610 ggr
TccT
0

Diskussioner

Är det bara att göra ett inlägg om vad som helst eller komma med något påstående och sen: Jag vill inte ha någon diskussion om det. Sen får ingen komma med någon kommentar som gäller det inlägget? Ett forum är väl till för att få hjälp/lära sig saker/diskutera tex. Känns minst sagt väldigt konstigt. För att tala klarspråk. Tänker på en tråd som blev låst om kaniner. Inte svårt att lista ut den anledningen till mitt inlägg här iofs.

OBS vill inte ha någon diskussion eller kommentar i eller om den här tråden.

Blir jag utkastad ur forumet så blir jag. Finns andra forum där diskussioner är en naturlig sak istället då.

IreneM
0

Jag ska inte kommentera den här tråden utan min egen eftersom att du angriper mig och min tråd. Jag antar att det är min tråd du talar om. Ett forum är en plats där man respekterar varandra. Vill någon visa något men inte ha en kommentar om det ska man respektera det. Anledningen till att jag inte ville ha några diskusioner om min tråd var att jag upptäckte att det blev en väldigt hätsk diskusion om detta. Jag la in länken på ett annat forum utan att veta att detta skulle göra folk så upprörda och otrevliga som dom blev. För att undvika sådant i detta forum som är mitt forum bad jag då att ingen skulle kommentera mitt inlägg. Om någon vill diskutera om det är rätt eller fel det som står i tråden kan man väl bara starta en egen tråd i ämnet i så fall? Min avsikt med tråden var inte att starta bråk och tjafs i det här forumet. Jag ville bara visa en lista som man kan skriva på om man vill. Men det är verkligen tråkigt att hur man är gör dyker det alltid upp folk som inte respekterar andras åsikter och vill skapa en dålig stämning och bråk. 

Tack Kerstin för att du låste tråden!

KerstinL
0

Varför skulle du bli utkastad..?? Jag tyckte bara att det var bäst att låsa tråden iom att IreneM bad om en diskussionsfri tråd. På andra forum respekteras detta och nya trådar startas istället, utan att någon tar illa upp.. Sen är det väl lite dumt att göra precis samma sak själv när man precis kritiserat någon annan - du ber själv om att slippa diskussioner… Men eftersom du ber om en diskussionsfri tråd du med så låser jag denna oxå.

KerstinL sajtvärd

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Inlägget är låst för nya kommentarer