Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1006 ggr
Faxlin
0

O.T Bebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja lite off topic här. Men vi har fått tillökning och inte av fiskar faktiskt. 9 små underbara bebisar fick vi den 27:e. Mamma Stella har klarat förlossningen jättebra utan komplikationer än så länge. Hon är dock väldigt överbeskyddande om de små.
Pappa Dunder tar det mesta med ro och söker dig nya honor att roa sig med. Inget ansvarstagande där inte :-)

Farmor Veronica fick i dag höra att hennes Dunder lyckats få till en relativt stor kull.
Så här såg de ut igår i alla fall. Om ni nu vill se illervalpar på en dag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så bara måste jag visa en till bild på de små. Är ju så otroligt glad.

Audiatur et altera pars

[LucyInTheSky]
0

Guuud vad små.. Små naken råttor =) Vill se fler bilder sen när det är fart i benen på dem =)

luckypox
0

iiiiii va sööööta!!!!!!

Varje litet liv är ett liv att vara rädd om.

Faxlin
0

#2: Då även sajtvärden här är liiite illertokig så komemr det säkerligen fler bilder. Dessa små pipisar har dessutom samma pappa som en av deras iller har. Så det torde bli fler under uppväxten :-)

#3: De är ju faktiskt lite små söta. Visst är de :-) Och de doftar sååå valpigt. Saknat det som sjutton så glädjen är stor här hemma bland mig och barnen.

Audiatur et altera pars

kissan78
0

Grattis!!! Så otroligt söta dem små liven är!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Veronica
0

#4 Tror att de har tre illrar efter min klump Åsa ;)

Amor vincit omnia

LenoreH
0

Vad kul Åsa!
Har aldrig sett så små illervalpar förut!
Sötnosar!

Starfall
0

Såååå söta <3<3 Hur stora/långa är dom? Har aldrig sett en illerbebis i verkligheten, inte någon iller över huvud taget när jag tänker efter… Men skulle gärna vilja det:)

Faxlin
0

#6: Va? Nejmen det har de väl inte. Men två har de kom jag på. Det är väl bara fatboy och Crystal som är efter dunder. Eller?
Gahhh glömde Hajjen. Fööörlåt.

#7: Tackar, vi är sååå glada här hemma.

#8: De är ca 5-6 cm, så de är inte stora precis. Du får väl komma och hälsa på och träffa illrar vet jag :-)

Audiatur et altera pars

Elinormaggan
0

Sååå söta!!

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

KerstinL
0

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!! Vill oxå ha!!!!!!!!! Grattis!! Vad fina dom är, snyft, blir alldeles sentimental här…….

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Faxlin
0

#10: Tackar.

#11: Du ser, när vi kommer från semestern måste ni komma hit. Så kan Kent och Kalle inviga baren medans vi snusar illervalpar och känner på vassa illertänder :-)

Audiatur et altera pars

kent
0

#12 vi kommer en dag eller två….måste bli en helg jag har ingen semester just nu på nya jobbet.

Faxlin
0

#13: Kan förstå att det är knas med semester när man startar ett nytt jobb. Men vi hinner säkert spika en helg sedan efter min semester och medans valpisarna fortfarande bor hemma :-)

Audiatur et altera pars

Starfall
0

#9 Ja, jag får nog göra det Skrattande Men bli inte förvånad om det fattas en sisådär 2-3 illrar sen när jag åkt Flört Hehe