Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1113 ggr
peaches
0

Fiskmat=gott för katter?

Lite ot kanske, vet inte. En av mina katter är helt galen i lådan där jag förvarar fiskmaten och river ner den ständigt och gräver efter burkarna. Vet inte om det är något som luktar gott för honom. En av de andra rev ner en burk för flera år sedan och åt nog upp i alla fall halva. Någon här som har samma problem med sina katter?

dara
0

japp samma problem här.

mina katter (speciellt ena)står alltid och slickar på akvarieklaset där jag ger fiskarna mat och så försöker hon välta burkarna så de skall gå upp. har råkat glömma stänga maten till fiskarna ett par gångar och när jag kommit tillbaka för att stänga har anni (katten) stått med hela huvudet nere i burken…

maggan
0

Min hund gillar också fiskmat, och älskar algtabletterna.

kent
0

mina iller kommer när jag matar med fiskmat……titta husse jag är oxå en fisk vill ha vill ha villlllll ha.

peaches
0

Verkar som om fiskmat är ganska poppis hos ånga djur :D

KerstinL
0

Just katter beror nog på att dom flesta fiskfoder innehåller fisk, i torkad och malen form iofs men fisk är ju fisk.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

KerstinL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut när Zahara får tillträde till fiskmaten… hon ääälskar både kulor och pellets, spelar ingen roll om det är till malarna, guldfiskarna eller cikliderna, det är gott!!! Cool

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

LenoreH
0

Sötnosen Kyss

AlbaStiffler
0

Min ena iller gillar åxå fiskmat, trots att han inte gillar fisk… hehehe…

[Katteeen]
0

Min hund är också helt galen i fiskmat, hoppar och studsar som en galning när jag matar fiskarna. En gång lyckades hon få ner burken i golvet på nåt konstigt sätt och då åt hon upp i princip alltihop ;P Hon hade ingen vidare andedräkt efter det kan jag ju säga :P

[Liinda]
0

Det är samma här med den ena katten hon lyckades slita sönder påsen till algtabletterna och käka upp typ hälften och hon står alltid och slickar på akvariet där jag matar :P