Akvarieväxter på tradera! =)
Hej!!
Min mamma är medlem på tradera, och hon har köpt superfina akvarieväxter. Det är hornsäv, jättefina! :) Och mycket fick vi också ^^ Jag vill också köpa därifrån någon gång…
Någon annan som köper därifrån/ säljer växter på tradera? :) Mamma har sålt javamossa där :)
Kramar/Carro

vi säljer växter på tradera dom kommer från vårt växtakvarium …det gro igen om vi inte renser det lite då o då.

Tradera är bra, det finns mycket fint att köpa. Perfekt att kunna köpa växter där!
#1 Hihi, sålde ni hornsäv för ett par veckor sen då? Det kanske är er vi köpte av? :)
#2 Håller med =)

#3 det kan det va….vi har ca 15 poster per vecka där.
#5 okej, vad heter ni på tradera då? Vill se vad ni har för växter ute då jag å mamma är i "köpartaget" på akvarieväxter just nu =)

# 6 kerran13

Jag heter Frualbertsson där med, men jag säljer inget, jag är bara i köpartagen hela tiden hihi

idag köpte jag lite flytväxter på tradera, så skoj att kola runt och vraka bland allt men jag tycker att det är lite svårt att vata vad det är man köper ibland.
då kan man kontakta säljaren.. jag har blivit kontaktad ett par gånger av folk som undrat vad det är för växt, om jag samfraktar mm.. jag svarar alltid så gott jag kan.. ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#10 Så får mamma också göra ibland:)
#7 Kollade in dina auktioner, mycket intressant som du har ute nu:) Har lagt några i minneslistan:)
För övrigt, så heter mamma "Tossan_Crona" på tradera :)