Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 976 ggr
VRooster
0

hej jag är ny här,jag bestälde en Avatar storlek större men fick en liten bild,,,nån som vet hur man kan ändra till större ? har redan lagt ut 30 kr för det Cool

VRooster^

KerstinL
0

Har kontaktat ledningen och väntar på svar ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

VRooster
0

tack så jätte mycket för snabbt svar Skrattande

VRooster
0

tror jag har kommit på vad som är fel,igår laddade vi upp en bild för 30 kr från min mobil,sen ändrade vi till hennes mobil,men idag när jag skapade mitt konto med mitt nr på min profil med nya 30 kr så går det inte att ta bort mitt nr från hennes konto & ändra till hennes nr ..ja jag vet att det är förvirande men hon hade inga pengar på sitt mobil nr så vi använde min…Generad  lagt ut 60 kr idag redan

VRooster
0

inget svar än kerstin ? är mina 60 kr förlorade ? Generad

KerstinL
0

Här kan du kolla http://ifokus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=11d62551-54d9-440a-a2a6-4c79bc99e984

Du kan söka på "stor avatar" då kommer det upp en massa trådar.

Detta fick jag som svar..

Cool

VRooster
0

kommer ingen stans där,står att man måste vara inloggad ,och det är jag…….kan inte en söka för den hittar inga sidor på det Generad finns det nån meil adress till admin?eller den som du pratat med. eftersom jag har lagt ut 60 kr så vill jag att det ska lösas på ett bra sätt Skrattande

Mvh

VRooster

KerstinL
0

Du kan skicka ett pm till Niclas eller Staffan, gå in på medlemmar högst upp och sök, dom är medlemmar båda två och administratörer.. Jag har precis startat den här sajten så jag är helt färsk så att säga.. kan inget om avatarer och sånt.. Generad

Cool

Faxlin
0

Jag kan svara. Du kan inte ha mobilnummret på fler än ett konto. Om du pmar Staffan eller Niklas om vilket mobilnummer det är. Och vilket konto ni använt det på där ni inte får bort nummret. Alltså din kompis konto. Ge kontonamnet dit, ch sedan ditt konto namn och förklöara situationen så hjälper de dig.
Saken är att jag vet vad som är fel, men jag kan inte gå in på kontot och ta bort nummret åt dig. Och det är enbart efter att det har försvunnit från första kontot som du kan få in det på ditt konto. Nu kan de säkert fixa så du inte behöver betala fler gånger, men testa inte igen. De kan inte betala tilbaka pengar.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

VRooster
0

#8 har försökt att meila Staffan,& admin och så, får inge svar för det,den enda som har svarat och försökt att hjälpa en är kerstin L  Skrattande som tyvärr inte kunde hjälpa mig mer än att säga att jag skulle meila till staffan vilket jag har gjort Utan att få någon respons…vilket jag Tycker är väldigt dåligt!

jag hade nöjt mig med ,,, ok vi kollar upp detta och återkommer till dig när vi har en lösning på detta  jag har meilat Staffan alla uppgifter som han kan ändra…just nu är jag 60 kr fattigare och EN  missnöjd ny Fokus medlem!

VRooster

KerstinL
0

Jag kan meddela att dom håller på "bakom kulisserna" med att försöka lösa problemet. Hoppas det fixar sig!!

// KerstinL

Cool

VRooster
0

#10 tack snälla för den informationen Kyss precis vad jag behövde höra Glad jag avaktar ett tag då!

VRooster

maggan
0

#11 Tat luuungt!!!!!Räcka ut tungan Det ordnar sig.Flört

Faxlin
0

#9: Just Staffan får så otroligt många mail och pm så dt kan ta tid innan han kommer till just ditt pm. Men du får snabbare svar om du vänder dig till Niklas.
Jag har även skrivit inne på värdsajten att de kan vänta sig att du tar kontakt med dem. Så det bör lösa sig för dig.
Du ska inte testa något mer som jag skrev tidigare då de inte kan betala tilbaka. Men jag vet att de så snart de kan tar tag i detta och de kan hjälpa dig med det hela då. Försök att ha lte tålamod bara, även om jag förstår att det är frustrerande att behöva vänta. Men du komemr få din stora Avatar till slut.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Cattis
0

#0 Du ser att det löste sig till slut… Man får inte ha så himla bråttom och så kan du väl inte tro att alla kan svara på minuten heller. Oskyldig Ibland kan det ta ett par dagar innan man löser saker.

När ni ringde mig så skickade jag era uppgifter vidare direkt, så ni hade kunnat luta er tillbaka och bara ta det lugnt. Nu blev massa folk engagerade från olika håll och en aning förvirrat blev det. Så cool… så där lugn och fin som du är när det är dags att jobba lite du vet. Cool

I helgen ska det städas, kommer du o hjälper till då? Fundersam

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

mammiz
0

Du vet hur det är med män..Vänta vad är det? Det ska funka NU!!! Cool

Cattis
0

#15 Ja, annars är det någon annans fel, och de skall fixa NU. :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Faxlin
0

haha, men erkänn att det var lite roligt att vi hojtade om hjälp från tre håll för att hjälpa samma medlem :-) Ingen kan säga att vi inte bryr oss i alla fall. hihi

Audiatur et altera pars

VRooster
0

#15#16#17

hehehehe  Generad