Akvarium iFokus

Akvarium

Etiketterbutiker-föreningar-och-länkarövrigt
Läst 82 ggr
Draken
0

Zoopet Stänger

Zoopet skal tydligen stänga ner forumet. Imazo tar tydligen över. Guldmedlemskapet försvinner och alla artbeskrivningar blir fria.

https://www.zoopet.com/forum/forum/-3-allm%C3%A4nna-fr%C3%A5gor/-09-zoopet-com/2442587-artbeskrivningarna-fria-for-alla-forum-stanger-tips-pa-andra-forum

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Nu har Imazo bestämt lite vad som ska hända med Zoopet och det är glada nyheter då alla artbeskrivningar blir fria. Här är nyhetsbrevet.
Draken
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Admin på Zoopet har bl.a länkat hit till oss 🙂

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

• Redigerat 2024-07-29 09:35 av Draken
Lona
0

Oj! Zoopet har ju varit något av en "Akvariebibel", till och med för mig som så att säga bara drömmer om ett akvarium.
Kul att de länkar hit dock! 👍🐠

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

TccT
0

Undrar om dom hade nån känsla av att Imazo skulle lägga ner Zoopet?
Tråkigt är det iaf🙁

[Flodbis]
0

Trist att forumet läggs ned. Roligt att alla får tillgång till alla artbeskrivningsr. Har använt dem som min go-to källa för att läsa om olika arter passar mig

Draken
0

#2: Jo Zoopet har funnits så länge jag kan minnas. Jag har varit Guldmedlem där i många år men nu har jag inte varit inloggad på bra länge. Jag såg detta av en slump.

#3: Tror inte de tänkte så långt. Jag har svårt att tro att Kjell Fohrman skulle sälja av om han viste att forumet skulle läggas ner helt .

#4: Jo det är trist att det läggs ner, det finns många kunniga akvarister där inne, och de flesta har hållit på i många herrans år.
Men jag är inte ledsen att artbeskrivningarna blir gratis för alla att läsa.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis