Annons:
Etikettakvarieteknik-pumpar-filter-belysning-etc
Läst 125 ggr
fluffis
2021-12-03 11:23

Aquaelakvarium?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har köpt ett begagnat 30-litersakvarium. Jag efterlyste ett Aquaelakvarium men blir inte riktigt klok på det. Är det såhär Aquael såg ut innan eller är det något annat märke? Det sitter ett märke i botten om datum och akvariet har fötter enligt bild och ett lock. Belysningen ville jag inte ha men jag fick till ett mini-pat-filter och en doppvärmare som det står sobo på, som är på 100 W.

Annons:
Nephi
2021-12-03 11:36
#1

Jag känner igen det där 🤔
Det är inte aquael, har för mig att märket börjar på Z men är inte säker. Kan försöka hålla koll om jag ser det igen ☺️


Ägare till en Australian Shepherd, en LaPerm och 3 akvarium 😁

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Draken
2021-12-03 11:50
#2

Tror inte det hör till någon serie, utan det kallas bara Nano Led.

https://www.hornbach.se/shop/Nanoakvarium-LED-30/5617315/artikel-detaljer.html

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Beställ Nanoakvarium LED 30 på HORNBACH.se! Alltid hög kvalité till ständigt lågt pris. Byggbranschens nöjdaste kunder. Stora byggvaruhus med Drive-in.
Nephi
2021-12-03 13:50
#3

Ägare till en Australian Shepherd, en LaPerm och 3 akvarium 😁

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Nanoakvarium från Zqare på 30 liter. Till akvariet medföljer 4 st fötter och 4 st hållare för täckglas. Täckglas ingår. Vi har 10-års erfarenhet av att frakta stora akvarium och terrarium. Om en fraktskada ändå inträffar, skickar vi dig ett nytt kostna...
fluffis
2021-12-04 11:19
#4

Jag håller med er. Men åh att folk inte kan hålla reda på vilka akvarier de har. Inte för att jag har något emot något annat än Aquael egentligen. Jag tänkte bara att om jag får för mig att skaffa fler så blir det snyggare om alla är (exakt) likadana, och det verkar lättast att få tag i Aquaelakvarier på begagnatmarknaden.

Jag tror jag ska ta en chans att slopa fötterna (för de gillar jag inte) och istället ha matta under. Jag ska påbörja inredningen idag, tror dock jag saknar lite saker. Akvariet ska stå I badrummet och bänken byggs as we speak :)

Draken
2021-12-04 12:57
#5

#3: Mycket möjligt 🙂

#4 Var försiktig om du tar bort tassarna. Så det inte blir läckage av någon anledning.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

  • Redigerat 2021-12-04 12:59 av Draken
Upp till toppen
Annons: