Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 296 ggr
Draken
4/10/20, 10:48 AM

Glad påsk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi i admingruppen vill hälsa alla våra medlemmar en riktigt glad påsk, trots covid19 som härjar i landet.

Vad skall ni göra nu i påskhelgen?

Vi skall bara vara hemma. Vi skulle åka iväg till min bror i Norge var det tänkt, men det får vi ta en annan gång .

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Catlady91
4/10/20, 10:51 AM
#1

Glad påsk! Bara vara hemma och ta det lugnt 😊

❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️

💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Lillyrod
4/10/20, 10:53 AM
#2

Har ihopsättning med nya marsvin i flocken. Lite mer spännande än vad jag gillar. 

I morgon kommer barnen hem.

Maleficum
4/10/20, 11:02 AM
#3

Glad påsk!

Vi skulle ha åkt till sommarstugan som vanligt men blir hemma i år istället. Har inga speciella planer för påsken mer än att jag även fyller år 😛

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Lillyrod
4/10/20, 11:53 AM
#4

#3 Grattis!

Maleficum
4/10/20, 11:59 AM
#5

#4 Tack!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Draken
4/10/20, 12:53 PM
#6

#3 Grattis 🙂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Maleficum
4/10/20, 1:21 PM
#7

#6 Tack :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

5ara
4/10/20, 6:20 PM
#8

Ja, hoppas ni får en riktigt skön påskhelg allihop trots omständigheterna! Vädret har visat sig från sin bästa sida här i Småland idag. Bra början! Jag kommer hålla mig på hemmaplan och hälsa på mina föräldrar som bor alldeles i närheten. Vi ses minst ett par gånger i veckan så något speciellt blir det inte för våran del. Minsta systern bor hemma hos dom fortfarande och tandläkarsystern som också bor i närheten kommer eventuellt dit med. Dock får vi se om vi vågar umgås med henne inomhus. Man vet ju inte om hon stått och borrat i munnen på någon med covid-19. Då sprejar ju saliven hejvilt och deras skyddsutrustning är inte på samma nivå som för dom som jobbar på sjukhus. Mamma och yngsta systern jobbar på äldreboende så vi är överlag väldigt försiktiga med att träffa folk. #2 Har du skaffat nya marsvin? Kan förstå om det är spännande att släppa ihop dom! #3 Grattis!

Lillyrod
4/10/20, 6:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#9

#8 Ja jag har tagit hand om 2 stycken flickor som någon lämnat vind för våg i sin gamla bostad. De flyttade alltså och lämnade djuren kvar. De var i dåligt skick när de hittades men en bra tjej utan kunskap om marsvin tog hand om dem och såg till så de fick rätt vård. Mat och kärlek. 

Tyvärr kunde hon inte behålla dem och genom olika nätverk så hamnade de hos mej.  Mina tjejer är inte överförtjusta över att det kommer nya marsvin hit. Min grabb är jätteglad!  Det tar ett tag innan det blir accepterat. Man tar det i etapper så det är ganska mycket jobb. Kommer att bli bra om några dagar förhoppningsvis.

5ara
4/10/20, 7:04 PM
#10

#9 Att man om och om igen ska behöva förvånas över konstigheter som folk hittar på!!! Vilken tur att en så bra tjej tog sig an dom och att de nu har fått hamna i ett riktigt bra hem hos dig. Kan förstå att det är lite spänt i början. Hoppas att de vänjer sig vid varandra snart och funkar bra tillsammans.

Cecilia.S
4/11/20, 9:46 AM
#11

Glad påsk! 🌺

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

fluffis
4/11/20, 9:57 AM
#12

Glad påsk!

Upp till toppen
Annons: